جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بقیه الله(عج) شیراز
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت:اندیشه های شهید مطهری در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تبیین می شود
سرگرد شهاب احمدی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بقیه الله(عج) شیراز هم در این نشست رسانه ای، با اشاره به اهداف برگزاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: یکی از اهداف مهم در برگزاری برنامه هفته عقیدتی سیاسی تبیین افکار شهید مطهری در جامعه و آشنایی جوانان با اندیشه های ایشان است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بقیه الله شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته عقیدتی سیاسی با هفته معلم تقارن پیدا کرد، به همین دلیل سرکشی از 20 مدرسه و تقدیر از اساتید آنان به عمل آمد.

وی برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری و شناساندن افکار ایشان به دانش آموزان را از دیگر برنامه ها اعلام و عنوان کرد: از این رو می طلبد هر ساله این برنامه ها را برای نسل جدید بیش از گذشته بیان و تبیین کنیم.

احمدی از اجرای 50عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبرداد و ابراز کرد: تبیین شعار سال یکی از برنامه های ویژه در این هفته است، چراکه همه می دانیم موضوع اقتصاد و معیشت از اهمیت بالایی برخوردار است و می طلبد در سبک زندگی، فرهنگ خود را تغییر دهیم به دلیل اینکه دشمن می خواهد از این ضعف استفاده کند.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اکنون پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی در گام دوم آن به سر می بریم، باید به سوی راه و مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند حرکت کنیم، ما نیز در برگزاری برنامه ها این هدف را دنبال می کنیم؛ اگر مردم نیز نقش خود را در بیانیه گام دوم بدانند قطعا وضعیت نیز از این بهتر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: