آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: برای تبلیغ چند شرط لازم است که شامل استمرار، تقوا، شهامت و توکل بر خدا است که در تمامی مراحل زندگی شهید مطهری نیز این چهار ویژگی وجود داشت.
حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده در همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، اظهار داشت: مفهوم عقیدتی سیاسی رفتن از تاریکی به سمت روشنی است.   

وی گفت: هفته پاسداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در آخرین روزهای ماه شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان قرار داد که دارای فضایل و برکاتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با اشاره به تقارن هفته عقیدتی و شهادت استاد مطهری افزود: نقش نیروی عقیدتی سیاسی در جهت امور دینی و اخلاقی بسیار تاثیر گذار است و تقویت عقیده اسلامی و تبلیغ مبانی اسلامی بر پایه جهاد اصغر حضور در دفاع مقدس، جهاد اکبر مبارزه با هوای نفس و تسلیم نشدن در برابر دشمن و جهاد افضل امر به معروف و نهی از ت است.

حاجی‌زاده در ادامه امنیت را بزرگترین نعمت بعد از ایمان عقیده و تقوا دانست و افزود: ما فرزندان اسلام و انقلاب هستیم و کسانی که خیال آمدن آمریکا را دارند خیالشان باطل است  و این را بدانند ملت ایران برای دین و وطن غیرت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: مردم سه دسته هستند تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده و زنده باد کسی که مانند شهید مطهری به تولید آثار علمی پرداخته است.

وی به ارزش آثار و تفکر علامه‌ی شهید از زبان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرماید نقش مطهری در اسلام با آن شرایط سخت و خفقان بارز و نادر بود که همانا آثار او قابل مردن و تمام شدن نیست.

حاجی‌زاده با اشاره به تناسب نام‌گذاری هفته عقیدتی - سیاسی با نام استاد شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: ایام شهادت آن شهید والامقام استاد مطهری مناسب‌ترین زمان برای نام‌گذاری هفته عقیدتی است و رسالت اصلی عقیدتی ــ سیاسی در سپاه پاسداران همان افزایش معنویت و بصیرت در کارکنان و بسیجیان است و ما با برنامه‌های در نظر گرفته شده سعی داریم تا در راستای ارتقای سطح آگاهی، بصیرت و معنویت پاسداران گام‌های مؤثرتری برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه قلم علما ارزشمند است و باید حرمت آن را نگهداشت تصریح کرد: برای تبلیغ چند شرط لازم است که شامل استمرار، تقوا، شهامت و توکل بر خدا  است که در تمامی مراحل زندگی شهید مطهری نیز این چهار ویژگی وجود داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: