جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۸:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
در سومین روز از ماه مبارک رمضان
به همت روابط عمومی سپاه جهرم، اولین محفل انس با قرآن و اولین کرسی تلاوت نور، در امام زاده فضل بن موسی ع آن شهر، برگزار شد.
در سومین روز از ماه مبارک رمضان، به همت روابط عمومی سپاه جهرم، اولین محفل انس با قرآن و اولین کرسی تلاوت نور، در امام زاده فضل بن موسی ع، با حضور کارکنان آن ناحیه برگزار شد.

سرگرد پاسدار مهدی زارعی، مسئول روابط عمومی سپاه جهرم، در حاشیه برگزاری این برنامه اظهار داشت: چهار محفل انس با قرآن به همراه برپایی کرسی های تلاوت، با دعوت از قاریان برجسته شهرستان و سخنرانان حوزوی و دانشگاهی، در چهار امامزاده سطح شهر جهرم، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان در مورد قرائت و تدبر در قرآن، بیان داشت: کرسی های تلاوتی که قاریان ممتاز شهرستان، در آن آن حضور پیدا میکنند، مورد استقبال عموم کارکنان می باشد.

مسئول وابط عمومی سپاه جهرم، در پایان عنوان داشت: اولین محفل انس با قرآن کارکنان سپاه جهرم با تلاوت قاری ارزشمند شهرستان، عبدالله لیمویی برگزار و در ادامه، حجه الاسلام روحانی امام جمعه بخش خفر، با موضوع اهمیت و تدبر در قرآن به ایراد سخنرانی پرداخت.



نام:
ایمیل:
* نظر: