کد خبر: ۱۲۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
جانشین سپاه فجر استان فارس:
جانشین سپاه فجر استان فارس در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: سپاه وبسیج در کنار همه دستگاه ها وادارات هرجا لازم باشد برای کمک به مردم نقش ایفا می کند و سپاه وظیفه خود میداند گرهی از مشکلات را باز کند.
به گزارش تنویر ناحیه ؛ سردار یدالله بوعلی جانشین سپاه فجر استان فارس پیش از ظهر روز 19 اردیبشت ماه  در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: سپاه وبسیج در کنار همه دستگاه ها وادارات هرجا لازم باشد برای کمک به مردم نقش ایفا می کند و به منزله این نیست که من  انجام دادم نیست و یا خدای نکرده به منزله این نیست که فلان مسئول یا سازمان نتوانست کار انجام بدهد ، سپاه وظیفه خود می داند گرهی از مشکلات را باز کند و ما به عنوان پاسدار مسئولیت داریم در هر کاری کمک یار مردم باشیم.

 
وی گفت: وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری مطالبه دارند اگر اداره و سازمان متولی در خدمت رسانی وایفای وظیفه ازحد توان اش خارج باشد بسیج با ظرفیت مردم به کمک مردم بیاید و اگر امروز سپاه عزیز و اقتدار دارد ودر چشم دشمنان دیده می شود به پشتوانه مردم عزیز است .

 
وی در ادامه با اشاره به اینکه سرهنگ بنایی بواسطه کارهای خوبی که در سازمان بسیج اصناف سپاه فجر به حاصل رساند، در مسئولیت فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز انتصاب شد گفت: با وحدت وانسجام در سطح بسیج اصناف در امورات خیر و بلایای طبیعی و غیره  با بهره مندی از افراد متمکن شاهد نقش آفرینی اصناف بودیم و برنامه ها واقدامت موثری به مردم سیل زده از فعالیت های موثر این برادر در مدت تصدی بسیج اصناف سپاه فجر بود.


سرهنگ عباس بنایی فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز دراین مراسم گفت:  دو رویکرد در حوزه جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی با اتکاء ظرفیت عظیم بسیج سرلوحه کار دارم که تعامل با مسئولین ، نهاد ها وارگان ها در جهت پیشبرد وحدت وانسجام پیگیری می نمایم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا مظاهر و مسائل شهر زیبنده سومین حرم اهل بیت نیست ودر با تلاش و جدیت در زمینه رونق اقتصادی در جهت محرومیت زدایی ، رفع فقر و مشکلات مردم بستری برای خدمت رسانی در حوزه مسائل اقتصادی دنبال می شود.

سرهنگ حسینی فرمانده سابق محمد رسول الله شیراز دراین مراسم با بیان اینکه فعالیت های گوناگونی از سال 93 در سطح منطقه شمال غرب شیراز انجام گردید، گفت:  ساخت 20پایگاه بسیج و 4 حوزه مقاومت بسیج ،  4 سالن ورزشی ، در حوزه محرومیت زدایی تکمیل وتعمیر 20خانه برای افراد فقیر و کم بضاعت ، برپایی یادواره شهداء مشاوره فردی واجتماعی و تشکیل و راه اندازی 20صندوق قرض الحسنه مسابقات قرآن بسیج واردوهای جهادی و سازندگی از جمله اقدامات بود.


گفتنی است در پایان سرهنگ  دوم پاسدار عباس بنایی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز معرفی شد واز زحمات سرهنگ حسینی فرمانده سابق این ناحیه تقدیر شد.

لازم به ذکر است سرهنگ حسینی از سال 1393 تا 1398 مسئولیت سپاه ناحیه محمد رسول الله  (ص) شیراز را برعهده داشته است
نام:
ایمیل:
* نظر: