سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
همایش بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی
همایش بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی باحضور حجت الاسلام مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات فارس
مهرابی: مهمترین اهداف خلقت عبودیت و بندگی در مسیر خداوند است

به گزارش تنویر سپاه ناحیه داراب  همایش بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور حجت الاسلام مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات استان فارس ،شورای تامین ،معلمان ،مربیان ،هادیان سیاسی و جمعی از مردم و مسئولین در نمازخانه سپاه ناحیه داراب برگزار شد

در این همایش حجت الاسلام مهرابی ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و تشکر از مسئولین به سخرانی در خصوص ابعاد شخصیتی استاد مطهری پرداخت.

مهرابی بیان داشت وقتی به فلسفه وجودی خلقت نگاه می کنییم پی می بریم که انسان با چه هدفی خلق و بیهوده  خلق نشده که مهمترین اهداف خلقت عبودیت و بندگی در مسیر خداوند است.

مدیر کل  سازمان تبلیغات فارس با اشاره به فرمایشات پیامبر (ص)در آخر ماه شعبان  گفت انسان به تفکر و سجده های طولانی نیاز دارد چون می توان این دورا با هم جمع کرد و به نتیجه رسید.


وی اصافه کرد عالم محضر خداست و باید در محضر خدا مواظب باشیم گه در این خصوص امیر المومنین علی (ع) می فرماید انسان مواظب گناه و خطایی که انجام می دهد باشد چون کسی که می بیند خود او حاکم روز رستاخیز است

مهرابی خاطر نشان کرد در این منظومه خاکی دو جریان  معروف و منکر بیشتر وجود نداردکه انسان در جهت کمک به جریان جریان ساز معروف و جریان جریان سازمنکر  می  شتابد چون خواسته یا ناخواسته در این مسیر قرار می گیرد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات فارس تعهد و عشق به قران و نماز شب و درک رابطه بین مخلوق و خالق  شهید مطهری بود که شهید مطهری را مردی بزرگ کرد و به درجه توحید شناسی و خدا شناسی رساند.


مهرابی: مهمترین اهداف خلقت عبودیت و بندگی در مسیر خداوند است

مهرابی: مهمترین اهداف خلقت عبودیت و بندگی در مسیر خداوند است

مهرابی: مهمترین اهداف خلقت عبودیت و بندگی در مسیر خداوند است
نام:
ایمیل:
* نظر: