گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
روابط عمومی بسیج رسانه فارس:
اولین جلسه هیئت اندیشه ورز این سازمان روز گذشته با حضور جمعی از مدیران مسئول و سردبیران رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین مدیران سایت های خبری و اعضا هیات اندیشه ورز بسیج رسانه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ،اولین جلسه هیئت اندیشه ورز این سازمان روز گذشته با حضور جمعی از مدیران مسئول و سردبیران رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین مدیران سایت های خبری و اعضا هیات اندیشه ورز بسیج رسانه برگزار گردید.

ابتدای این نشست تحلیلی از وضعیت رسانه های مکتوب و مجازی برای حاضرین تشریح گردید و نقش رسانه ها  در این زمینه تشریح شد.

مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان برلزوم پرداختن رسانه ها به موضوع شعار سال , گام دوم انقلاب و همچنین روشنگری های بدون دغدغه تاکید کرد .

وی با اشاره به برگزاری  جشنواره ملی رسانه ای ابوذر در سال 97 افزود: کسب رتبه اول و دوم توسط سه تن از اصحاب بسیج رسانه  فارس در بخش خبر و عکس خود گویای ظرفیت بسیار بالای تخصص و مهارت اصحاب رسانه فارس است .

اژدری گفت: از این پس جمعی از مدیران سایت های خبری  و خبرگزاری ها و روزنامه ها نیز به جمع هیئت اندیشه ورز  اضافه خواهند شد تا علاوه بر استفاده از ظرفیت نخبگان مطبوعات و خبرگزاری ها, از داشته های ذهنی این عریزان نیزه بهره کافی برده شود.


در پایان این نشست انتخابات جهت انتخاب رئیس هیئت اندیشه ورز و رئیس مجمع بسیج قشر استان برگزار که نهایتا از مجموع آراء ماخوذه  رضا جاویدی بعنوان رئیس هیئت اندیشه ورز برای دومین سال متوالی و فاطمه خسروپور نیز بعنوان رئیس مجمع بسیج قشر رسانه استان نیز انتخاب گردیدند .




نام:
ایمیل:
* نظر: