جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
کارشناس مسائل سیاسی:
کارشناس سیاسی به پخش کلیپ اخیر رقص در مدارس اشاره کرد و گفت: در مدراس رقص و شادی برقرار کردند تا فرزنذان این مرز و بوم را منحرف کنند و بگویند بسیجیان مخالف آزادی هستند، اما مردم دیگر فریب دشمنان و نفوذی ها را نخواهند خورد.

محمود امیری شامگاه پنج شنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن ورزشی حوزه بسیج امام جواد(ع) میانرود برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران و جهان 40 سال گذشته را در چند عنوان خلاصه کرده اند، اظهار داشت: در 40 سال گذشته از مسیر اصلی خود خارج نشده ایم و از انقلاب خود پشیمان نیستیم.

وی به دستاورد های 40 سال گذشته اشاره کرد و افزد: به دست آوردن تمامیت ارضی ایران و برقراری امنیت و آزادی از جمله دستاورد های مهم نظام مقدس اسلامی در این چهل گذشته بوده است، آنچه که امروز مقام معظم رهبری در عمل جهادی از مومنان می خواهد این است که از عوامل نا امیدی جلوگیری کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی به شهادت طلبه همدانی نیز اشاره و ابراز کرد: امروز طلبه همدانی ترور می شود و فوج مردم را در تشییع آن شهید مشاهده می کنیم؛ در گام دوم انقلاب نیز به مراحل بسیار مطلوبی خواهیم رسید.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در انتخابات، مجلسی درخور شان انقلاب اسلامی داشته باشیم نه اینکه آب از دهان نماینده مجلس راه بیفتد که با خانم غربی عکس بگیرد.

امیری در ادامه با بیان اینکه جریان نفوذ می خواهد با گرانی ها مردم را گرفتار کند، عنوان کرد: جریان نفوذ نمی خواهد مردم در اجتماع انقلاب و بسیجیان شرکت کنند

وی ادامه داد: با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، قانونی در حال تدوین است افرادی که تاکنون در نظام مقدس اسلامی مسئولیتی بر عهده داشته اند، باید اموالشان محاسبه شود تا مشخص شود چند تا چهره منافق صفتان و مفسدان رسوا شود.

این کارشناس سیاسی در پایان به پخش کلیپ اخیر رقص در مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: در مدراس رقص و شادی برقرار کردند تا فرزنذان این مرز و بوم را منحرف کنند و بگویند بسیجیان مخالف آزادی هستند، اما مردم دیگر فریب دشمنان و نفوذی ها را نخواهند خورد.

 بیانیه گام دوم نقشه راه کشور است

محمود محمودی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) شیراز نیز در این همایش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: همه بسیجیان باید به عنوان سفیران فرهنگی در مساجد، هیئات مذهبی، حلقه های صالحین در راستای نشر ارزش ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید در راستای تربیتی نسلی مسئولیت پذیر کوشا باشیم، افزود: تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب موجب تربیت جوانان انقلابی و مسئولیت پذیر در جامعه خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) شیراز تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری ارزشمند و همچنین چراغ راهی برای همه مردم ایران به ویژه جوانان است.

وی، ناامیدی را نقشه دشمن برای ملت ایران دانست و عنوان کرد: دشمنان در صدد هستند تا با مایوس کردن و ناامیدی، آینده این انقلاب را مبهم نشان دهند، اما مقام معظم رهبری نوشتن بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسیم کردند که در کجای تاریخ قرار دارم.

 محمودی، انقلابی بودن را موتور محرکه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اگر از انقلاب دست بکشیم آنچه را هم به دست آورده ایم از دست خواهیم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: