آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
فرمانده ارشد سپاه در استان فارس:
سردار غیاثی گفت: تعامل و هماهنگی بین نهادهای انقلابی در راستای پیشبُرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم آن چیزی است که موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
 به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر با حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس و دکتر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب شیراز دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت انتصاب آقایان حجت الاسلام موسوی و دکتر آسیابی، گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان اصلی و بازوی قدرتمند نظام اسلامی برای تامین آسایش و امنیت مردم، مبارزه با مفاسد، مقابله با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی و احیاء و توسعه عدالت در سطح جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقابله با مفاسد اقتصادی یکی از مهم ترین رسالت های قوه قضائیه است، گفت: عملکرد قاطع نهاد قضایی در رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی و برخورد با مفسدان اقتصادی یک مطالبه عمومی است و تاثیر مستقیمی بر بالابردن سطح اعتماد مردم به نظام اسلامی دارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برخورد با زمینه های بروز جرائم در جامعه رسالت مهم دستگاه قضایی است، گفت: قوه قضائیه در برگزاری دادگاه های فساد اقتصادی و مفسدان دانه درشت اقتصادی عملکرد شفاف و بسیار خوبی داشته و این موضوع رضایت مردم از این دستگاه را در پِی داشته است.

وی با اشاره به هجمه سنگین رسانه های ضد انقلاب بر علیه سپاه و قوه قضائیه، تاکید کرد: سپاه و قوه قضائیه دو نهاد اسلامی و انقلابی هستند که با تمام توان در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند و در عرصه مقابله با تهدیدات نقش اساسی را ایفا می کنند.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین سپاه و نهاد قضایی در استان فارس برقرار است، گفت: سپاه استان فارس از اقدامات دستگاه قضایی بصورت همه جانبه حمایت می کند و تعامل و هماهنگی بین نهادهای انقلابی در راستای پیشبُرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم آن چیزی است که موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یکی از راه کارهای ارائه خدمات یکسان و بدون تبعیض و تکریم اقشار مختلف مردم است، گفت: دستگاه قضایی یکی از مجموعه هایی است که عملکرد بسیار خوبی در بکارگیری فناوری روز داشته و تحولات و پیشرفت های بسیار خوبی را در فرآیند رسیدگی به پرونده ها مبتنی بر خدمات الکترونیک پیاده سازی کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: