آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه فیروزآباد در سخنرانی بین الصلاطین نماز جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه فیروزآباد در سخنرانی بین الصلاطین نماز جمعه امروز این شهرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت
بزرگترین مشکل که دشمن برای مردم ایجاد می کند مشکل اقتصادی است که برخی نفوذهای داخلی هم آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
وی افزود: در این راستا سپاه و بسیج به همت مردم شهرستان فیروزآباد از سال های گذشته تا به امروز در راستای اقتصاد مقاومتی اقداماتی انجام داده است.
رضایی ادامه داد: یکی از این اقدامات راه اندازی بیش از 120 گروه جهادی و ارائه خدمات به مناطق محروم بوده که یکی از این اقدامات حضور در مناطق سیل زده کشور به صورت آتش به اختیار بود.
فرمانده سپاه فیروزآباد تسهیل گری درراه اندازی صندوق های قرض الحسنه محلی در روستاها و شهرستان را ازدیگر طرح های بسیج سازندگی بیان کرد و گفت: در جهت نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی با اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم شهرستان در سنوات گذشته وسال جاری به مردم این مناطق خدمات پزشکی ارائه شده است.
وی افزود: در راستای اشتغال زایی اعتباراتی را جذب و در اختیار جوانان  در جهت راه اندازی مشاغل تلاش کنند که الحمدالله شغل های خوبی ایجاد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: