آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار بوعلی گفت: در قالب این طرح هر کدام از اصناف و کاسبان یک کالای موردنیاز سیل زدگان را تامین و هر مسجد نیز با تشکیل گروه جهادی یک منزل خسارت دیده را تعمیر و بازسازی می کنند.
به گزارش تنویر، سردار یدا... بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس از اجرای طرح ملی جهاد همبستگی با هدف جبران خسارات سیل اخیر به مردم خبر داد.

سردار بوعلی با بیان اینکه گروه های جهادی استان فارس اقدامات بسیار خوبی را در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان انجام داده اند، گفت: با توجه به اینکه سیل اخیر در استان های مختلف کشور خسارات قابل توجهی به منازل، لوازم خانگی و اثاثیه مردم وارد آورده هموطنان در سراسر کشور با مشارکت در طرح جهاد همبستگی ملی می توانند نقش موثری در جبران خسارات سیل ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم فارس تاکنون 33 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کرده اند، گفت: در قالب این طرح هر کدام از اصناف و کاسبان یک کالای موردنیاز سیل زدگان را تامین و هر مسجد نیز با تشکیل گروه جهادی یک منزل خسارت دیده را تعمیر و بازسازی می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه گروه های جهادی فارس در امدادرسانی و کمک به سیل زدگان شیراز عملکرد درخشانی داشتند، گفت: در طرح جهاد همبستگی مساجد منتخب در سراسر استان فارس با تشکیل گروه های جهادی نقش موثری در تسریع فرآیند بازسازی منازل در مناطق آسیب دیده از سیل اخیر خواهند داشت.

سردار بوعلی با اشاره به گستردگی خسارات سیل اخیر در سطح کشور، گفت: شناسایی آسیب دیدگان نیازمند در استان های لرستان و خوزستان انجام شده و بر اساس تفاهم سازمان بسیج و بنیاد مسکن، امکانات لازم برای تعمیر و بازسازی منازل خسارت دیده در اختیار گروه های جهادی بسیج فارس قرار خواهند گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: