جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
در دیدار معاونت کانون بسیج رسانه ناحیه بقیه الله(عج) با معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مطرح شد
معاونت کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ رضا کوهی شوریجه معاونت کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ضمن اشاره به حجمه های همه جانبه دشمن گفت: جنگ امروز، جنگ نرم است و ابزار آن وسایل ارتباط جمعی همانند سینما، تلوزیون، رادیو و گوشی های هوشمند است.

معاونت کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به اولویت اصلی کشور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز اولویت اصلی کشور، مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فیلم های سینمایی تاثیر مستقیم بر روی مخاطب دارد

کوهی شوریجه به محتویات فیلم های سینمایی و سریال های تلوزیون اشاره کرد و افزود: اکران فیلم های سینمایی در سینماهای سراسر کشور با توجه به محتویات و کلمات گفته شده همانند جنگ نرم است که تاثیر مستقیم بر روی مخاطب دارد و اگر در تولید محتوای آن دقت نشود شاهد ناهنجاری هایی در جامعه خواهیم شد.

وی به حمایت از آثار هنرمندان انقلابی اشاره کرد و اذعان داشت: خوشبختانه هنوز کارگردان و تهیه کننده های انقلابی که دوران حکومت طاغوت، دوران جنگ و حکومت اسلامی را دیده اند حضور دارند و با دیدباز آثاری را برای مخاطب به نمایش می گذارند که در ذهن مخاطب ماندگار می شود.

کوهی شوریجه ضمن حمایت از آثار این هنرمندان اذعان داشت: متولیان فرهنگی و تبلیغات اسلامی باید با همکاری یکدیگر آثار هنرمندان انقلابی را به عنوان یک حمله در جنگ نرم دشمن بدانند و جهت نمایش این آثار تمام همت خود را به کار گیرند.

فضای مجازی و رسانه یک تابلو تبلیغاتی است

شیخی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: سینما به عنوان یکی از مولفه های ابزار جنگ نرم به شمار می رود که باید آثار هنرمندان ارزشی در سینماها پر رنگ تر از قبل باشد.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهارداشت: با گسترش فناوری های نوین دیگر بهانه ای جهت ندیدن فیلم های ارزشی نیست و باید از فضای مجازی و رسانه به عنوان یک تابلو تبلیغاتی استفاده شود.

شیخی از حمایت همه جانبه این معاونت فرهنگی جهت نمایش آثار هنرمندان انقلابی خبر داد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک آثار هنرمندان ارزشی در سراسر استان بوشهر توسط معاونت های فرهنگی سپاه در حوزه های تابعه به نمایش درخواهد آمد.

آثار هنرمندان انقلابی به عنوان یک حمله در جنگ نرم است
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: