آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
تنویر کازرون خبر داد؛
دوره هم اندیشی ارکان مساجد و همایش مربیان تربیتی با حضور مربیان و سرگروه ها، فرماندهان پایگاه، روحانیون و هیأت امنای مساجد کازرون، نودان بالاده و قائمیه در سالن دانشگاه فرهنگیان کازرون برگزار شد.
 به گزارش تنویر کازرون، در این کارگاه آموزشی که با حضور جمعی از مربیان و سرگروه ها،  فرماندهان پایگاه ها، هیئت امنای مسجد و با حضور جناب سرهنگ افشاریان فرمانده محترم سپاه ناحیه کازرون، حاج آقا محمدی مسئول محترم حوزه نمایندگی و جمعی از بسیجیان شهرهای بالاده، قائمیه ، خشت ، کنارتخته و نودان در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار شد ابتدا جناب سروان عارف مسئول بسیج دانش آموزی ضمن خوش آمدگویی به حضار سین برنامه کارگاه را اعلام نمودند.

کارگاه هم افزایی و هم اندیشی طرح شهید بهنام محمدی
 سرهنگ پاسدار افشاریان فرمانده محترم سپاه ناحیه کازرون ضمن قبولی طاعات و عبادات به همکاران و فرماندهان پایگاه و  مربیان و سرگروه های طرح شهید بهنام اهمیت جلسه را جزء آرزوها دانست که بتوانیم در این طرح  کادر سازی کنیم و اذعان داشت که هیچ مجموعه مشخصی  بین آموزش و پرورش و بسیج نبوده و با این طرح این امکان فراهم شده است طرحی که اگر قرار باشد ما کادر سازی کنیم آن طرح، طرحی نیست جز طرح شهید بهنام محمدی.

کارگاه هم افزایی و هم اندیشی طرح شهید بهنام محمدی
افشاریان در ادامه صحبت های خود گفت: اگر نگاه دلسوزانه به جوانان نباشد نمی توانیم کار کنیم و باید دست در دست هم دهیم و در کنار هم و با متخصص های این طرح آشنا باشیم و آشنا شویم تا بتوانیم گام بلندی برای انقلاب برداریم.

فرمانده ناحیه کازرون با اشاره به صحبت‌های حضرت آقا در دیدار با سردار غیب پرور  که اگر جوانان انقلابی و پای کار داشته باشیم هیچ مشکلی نداریم فرمانده سپاه مربیان و سرگروه ها را به عنوان سربازان ولایت شمرد و این دوره را شروعی برای تربیت دانست.

کارگاه هم افزایی و هم اندیشی طرح شهید بهنام محمدی

در ادامه این کارگاه برادر میرزایی مسئول دفتر بسیج دانش آموزی به شرح اهداف طرح شهید بهنام محمدی پرداختند و ضمن تشکر از برادران و خواهران متربی طرح شهید بهنام خواستار ارتباط بیشتر دانش آموزان با مساجد شدند.

در ادامه حاج آقا محمدی مسئول حوزه نمایندگی به ایراد سخن پرداخت و از جوانان مومن و انقلابی خواست که مطالبه گری کنند و از مسئولان بخواهند خواسته های نطام و رهبری و مسائل ارزشی را و از طرف دیگر این جوانان حضورشان در میادین مدیریتی، آینده نزدیک منشأ خیرات و برکات در جامعه باشد و به حول قوه الهی مقدمات این کار فراهم شده آن هم با طرحی به اسم شهید بهنام محمدی.

کارگاه هم افزایی و هم اندیشی طرح شهید بهنام محمدی

محمدی در ادامه گفت: درست است که مقدمات فراهم شده اما در مرحله عمل این ما هستیم که باید دست به دست همدیگر بدهیم و با یک روحیه مصاف مسجد را که محور فعالیت‌های فرهنگی است بدون این عناصر نمی تواند کاری از پیش ببرد اگر اختلافات دیدگاهی وجود دارد باید در مورد این طرح کنار گذاشته شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کازرون در ادامه صحبت‌های خوداز ائمه جماعات که همیشه پیش تا بوده اند و همچنین از فرماندهان پایگاه ها و هیات امنای مساجد درخواست کردند که در کنار همدیگر به این خواسته مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

کارگاه هم افزایی و هم اندیشی با سه کلاس به راهکارها و آسیب های مدرسه و مسجد پرداخت و در انتها با اختتامیه و جمع بندی دو نفر از مسئولین این طرح و برگزاری نماز جماعت و صرف افطاری در فضایی دوستانه به کار خود خاتمه داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: