گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)؛
سردار بوعلی: اقشار بسیج می بایست رشد مخاطبین‌ خود را محور تمام فعالیت‌ها قرار دهند/ توانا: تربیت نسل انقلابی و تمدن‌ساز میسر نخواهد شد جز با هویت‌بخشی، معرفت افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان.
به گزارش معاونت رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس ، سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 1398 همزمان با 15 رمضان المبارک 1440 و به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، آيين رونمايي از پايگاه جامع افسر جوان با حضور سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر،سرهنگ باقری مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر،دکتر کهندل پور مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر،سروان اژدری مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فجر،برادر عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس و جمعی از مدیران سازمان بسیج دانش آموزی فارس برگزار شد.
در ابتدای مراسم توانا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس ضمن عرض خوش آمد به حاضرین گزارش تشریحی فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در موضوعات مختلف و لزوم پرداختن بیشتر به عرصه فضای مجازی را ارائه کردند و افزودند: بسیج دانش‌آموزی با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان انقلابی، منحصر بفرد ترین قشر بسیج به حساب می‌آید و تلاش داریم پتانسیل عظیم دانش‌آموزان دهه هشتادی را در حوزه‌های گوناگون فعال کنیم چرا که اساسا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی راهی نخواهیم داشت جز تربیت نسل انقلابی تمدن‌ساز و این مهم میسر نخواهد شد جز با هویت‌بخشی، توانمندسازی و معرفت افزایی دانش‌آموزان.
ایشان با اشاره به نقشه راه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس در عرصه فضای مجازی بیان کردند: قطعا در این مسیر با آنچه که آرمان ماست فاصله زیادی داریم اما امیدواریم با ایجاد بستر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان بسیجی با شعار «دانش‌آموز انقلابی؛ طلایه دار دهه پنجم انقلاب» به آنچه که مرضی رضای حق تعالی است نزدیک شویم و الحمدلله رویش های انقلاب اسلامی بسیار است چنانچه که همین نسخه جدید پایگاه افسر جوان غالبا به همت دانش‌آموزان طراحی شده است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس همچنین راه اندازی نسخه جدید سامانه ارتباطی شهاب جهت ارتباط دوسویه و مستمر با فرماندهان واحد دانش‌آموزی را یکی از امکانات کارآمد پايگاه جامع افسر جوان عنوان کردند و افزودند: غایت ما در سایت جدید ایجاد فضایی جهت پشتیبانی فکری-عملیاتی دانش‌آموزان بسیجی است.
در ادامه سردار یدالله بوعلی ضمن تبريک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و عرض خداقوت به همسنگران مجموعه فضای مجازی و بسیج دانش آموزی گفتند در فضای مجازی به نسبت گذشته فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته اما نسبت به نیاز و موضوع روز جامعه کم است.
ایشان افزودند: بستری که در اختیار سپاه و بسیج قرار گرفته بسیار وسیع و گسترده می باشد و در صورت انجام کار در این بستر می تواند بسیار موثر باشد و اقشار مختلف بسیج می بایست رشد مخاطبین‌ خود را محور تمام فعالیتهایشان قرار دهند نه آنکه با نگاه بهره‌برداری صرف با جامعه مخاطبشان رفتار کنند.
سردار بوعلی ادامه داد ظرفیت های بسیار پویایی در بسیج دانش آموزی و دانش آموزان وجود دارد که می تواند موثر و تحول آفرین باشد و در استان پهناور فارس نمونه این استعداد ها کم نیستند که شناسایی،برنامه ریزی و تعریف کار، ارتباط گیری و ایجاد رقابت می تواند زمینه رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان را فراهم آورد.
وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با دانش آموزان امری لازم و ضروری است و در صورت عدم انسجام ارتباط ،رابطه ها قطع خواهد شد افزودند: می بایست برای حفظ ارتباط با دانش آموز برنامه داشته باشیم چه از طریق برنامه ها و نشست های حضوری و چه از طریق سامانه ها  و برنامه های مجازی که قشر دانش آموز احساس این را بکند که مجموعه ای هست با برنامه و فعال که پیگیر ایشان هست و به این مجموعه اعتماد کند.
سردار بوعلی با اشاره به کشف و بهره برداری از استعداد ها گفت این کار را به صورت مستمر دنبال کنیم تا به مجموعه ای اثرگذار و جریان ساز تبدیل شویم.
در ادامه برادر علیرضا نیک جو مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس ضمن عرض خوش آمد به حاضرین در جلسه نسبت به تشریح فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در حوزه رسانه و فضای مجازی پرداخت و گفت فعالیت های خوبی متناسب با نیاز روز دانش آموزان در فضای مجازی توسط بسیج دانش آموزی فارس صورت گرفته است.
وی افزود از جمله اقدامات فضای مجازی سازمان راه اندازی نسخه جدید پایگاه جامع افسر جوان که شامل بخش های سامانه شهاب(سامانه ارتباط با فرماندهان واحد)،سامانه آزمون آنلاین،سامانه کوتاه کننده لینک،صفحه اختصاصی طرح شهید بهنام محمدی،صفحه اختصاصی بسته پشتیبان(محتوای متناظر با موضوع مطالب روز جامعه)،صفحه اختصاصی سَر و سرِ (محتوای شهدایی و راهیان نور) و ایجاد صفحه اختصاصی شهرستان های استان فارس می باشد.
او در پایان با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد و حضور نوجوان ها جوان های فعال فضای مجازی در سطح استان فارس اظهار داشت: فعالیت های موثر ابلاغی و ابتکاری توسط بسیجیان فعال و خوشفکر فضای مجازی در سطح استان صورت گرفته است که انشاءالله با حمایت ها و توجه ویژه به این موضوع شاهد اجرای هرچه بیشتر برنامه ها در آینده خواهیم بود.
گزارش تصویری
نام:
ایمیل:
* نظر: