آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
حجت الاسلام حاجی زاده:
حجت الاسلام حاجی زاده در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) بیان داشتند:ماه مبارک رمضان فرصت خوبی جهت خودسازی،تهذیب نفس و ارتباط با خداست

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس   از کلاس های  ویژه ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه ثارالله(ع) بازدید و آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان ناحیه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی جهت خود سازی ،تهذیب نفس و ارتباط با خداست و یکی از امتیازات مجموعه سپاه برگزاری کلاس های اعتقادی و معنوی در راستای ارتقاء معنویت و بصیرت افزایی است.

حاجی زاده ضمن تاکید  بر کیفیت بخشی و اثر گذاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان و با توصیه به کارکنان پایور و وظیفه از آمادگی جهت استفاده از لیالی قدر افزودند: ماه مبارک رمضان ظرف نزول قرآن و شب قدر در این ماه واقع شده است که ما باید از برکات لیالی قدر استفاده و  بهرمند شویم.

حاجی زاده همچنین جوانان را به انس با قرآن ، دعا، تهجد و شب زنده داری در ماه مبارک رمضان توصیه نمودند.

وی در پایان از نمایندگی ولی فقیه  و فرماندهی ناحیه در برگزاری منظم و منسجم برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.

 لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع)  گزارشی از برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان ارائه نمودند.وی گفت:کلاس ها در روزهای زوج با تفسیر آیات نورانی قرآن، در روزهای فرد با موضوع اخلاق و با محوریت شرح دعای افتتاح و همچنین در روزهای پنج شنبه با موضوع محفل انس برگزار می گردد.


 


نام:
ایمیل:
* نظر: