آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: آمادگی بسیار خوبی از نظر تجهیزات دفاعی و نیروی انسانی مومن و انقلابی در نیروهای مسلح کشور برای مقابله با تهدیدات خارجی وجود دارد.
به گزارش تنویر، به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آئین صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: سوم خرداد یک نقطه عطف در تاریخ ایران و یکی از برجسته ترین حماسه های دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد نماد خودباوری و ایستادگی ملت ایران است، گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با تمام توان به میدان جنگ نظامی با ملت ایران آمده بود و کارشناسان نظامی آزادسازی خرمشهر را یک امر غیرممکن می دانستند اما جوانان انقلابی ایران با ایمان به خدا، فداکاری، از جان گذشتگی و مهم تر از همه بهره گیری از توان داخلی خرمشهر عزیز را از دست دشمن بعثی آزاد کردند.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: ممکن شدن این امر به ظاهر غیر ممکن به تاریخ نشان داده است همبستگی و پیوند مردم مومن و انقلابی ایران با نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور یک ارتباط ناگسستنی و خدشه ناپذیر است.

وی با بیان اینکه نقش دَهی به جوانان انقلابی در امور مهم کشور یکی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد، گفت: استفاده از جوانان انقلابی در طراحی عملیات بیت المقدس، پُست های فرماندهی و حضور ایشان در خطوط مُقدم یکی از عوامل اصلی موفقیت عملیات آزادسازی خرمشهر عزیز بوده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهموری اسلامی ایران ضمن رصد لحظه به لحظه تحرکات دشمنان برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: آمادگی بسیار خوبی از نظر تجهیزات دفاعی و نیروی انسانی مومن و انقلابی در نیروهای مسلح کشور برای مقابله با تهدیدات خارجی وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پاسخ نیروهای مسلح به تهدیدات دشمن یک پاسخ کوبنده خواهد بود، گفت: شهدای دفاع مقدس ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی هستند و راهی که آنان پیموده اند همان  راه مقاومت و ایستادگی و اتکای به خدا و توان داخلی در مقابل دشمنان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: