شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۳:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
در آستانه فرا رسیدن روز قدس
سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم، از آحاد مردم شریف و دیندار آن شهرستان، جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، دعوت به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان، ضمن دعوت از آحاد مردم شریف شهرستان جهرم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأکید کرد: بر اساس آموزه های قرآنی هرگونه فعل و رفتاری که موجب غیض کفار میشود از نشانه های صالحان است که مصداق بارز و عملی آن در راهپیمایی 22 بهمن و روز جهانی حمایت از قدس تجلی می یابد.

وی ضمن یادآوری حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی در تمامی لحظات حساس چهل ساله نظام، حضور با شور و شعور مردم را نشان از آگاهی مبتنی بر دین دانست و افزود: قبله اول مسلمین جهان، نماد ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است که با ابتکار خلاقانه امام راحل عظیم الشأن، به دنیا معرفی شد.


سرگرد پاسدار محسن جهانگیر، مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم، نیز ضمن تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در روز جهانی قدس خبر داد و گفت: ساخت آدمکهای استکبار، حروف نگاری استکبار، برپایی ایستگاههای مشاوره، سلامت و نقاشی کودکان، توزیع بروشور و بادکنک منقش به تصاویر مبارزه با استکبار، از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری نشست ها و گردهمایی های سیاسی با موضوع "تبیین فلسفه آزاد سازی قدس شریف از چنگال صهیونیزم جهانخوار" در پایگاهها و مساجد را از دیگر برنامه های آن ایام نام برد.

جهانگیر از برگزاری مراسم ویژه به آتش کشیدن پرچم های اسرائیل و آمریکا به عنوان نمادهای استکبار جهانی در آن روز خبر داد و افزود: برپایی کمپینهای مجازی "من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم" از دیگر برنامه های روز جهانی قدس می باشد.




نام:
ایمیل:
* نظر: