آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی هرگز از حافظه تاریخی ملت های جهان پاک نخواهد شد و آمریکا بعنوان شریک اصلی جنایات این رژیم دستش به خون مردم و کودکان مظلوم فلسطین آلوده است.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز اعلام حمایت آزادیخواهان و مسلمانان سراسر جهان از ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس یک نقطه عطف در تاریخ اسلام است، گفت: حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان بخصوص ملت فلسطین یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است و ملت مومن و انقلابی ایران هرگز از آرمان فلسطین و قدس شریف عقب نخواهند نشست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح آمریکایی موسوم به " معامله قرن " یک طرح از پیش شکست خورده است و هرگز به موفقیت نخواهد رسید، گفت: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی هرگز از حافظه تاریخی ملت های جهان پاک نخواهد شد و آمریکا بعنوان شریک اصلی جنایات این رژیم دستش به خون مردم و کودکان مظلوم فلسطین آلوده است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت جوامع مسلمان حول محور حمایت از مقاومت فلسطینیان است، گفت: ملت های بیدار و مسلمانان هرگز فریب طرح های آمریکایی را نخواهند خورد و در روز قدس فریاد تظلم خواهی ملت فلسطین از سراسر جهان شنیده خواهد شد.

سردار غیاثی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و برخی رژیم های عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: مالکیت سرزمین فلسطین و قدس شریف تا ابد به مسلمنان تعلق خواهد داشت و مقاومت تنها راه مقابله با غده سرطانی اسرائیل است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی طرح های اسرائیلی - آمریکایی برای منطقه را نقش بر آب کرد، گفت:  مردم مومن و انقلابی فارس با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و فلسطین تجدید بیعت خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: