شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرقان:
حجت الاسلام هاشمی گفت: اگر شب قدر، شب قیام به عبادت و دعا است، روز قدس روز قیام امت اسلامی برای رها شدن از دامان شیاطین و مستکبرین عالم است.

به گزارش تنویر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرقان به عنوان سخنران روز مقاومت علیه دشمنان اسلام در مصلی نماز جمعه شهر زرقان و استقبال پر شور مردم ولایی این شهر به فلسفه نامگذاری روز قدس از طرف حضرت امام(ره) اشاره نمود و بیان داشت: بنابر گزارش منابع خبری تا سال 1397 در بیش از 80 کشور اسلامی و غیر اسلامی مراسم روز قدس برگزار می شود.بنابراین روز قدس مقدمه ای است برای بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در تمام دنیا لذا روز قدس یک مساله فراملی است.

او گفت : راز اینکه جمعه آخر به نام روز قدس نامگذاری میشود شاید این باشد که شب قدر شب قیام به عبادت و دعاست که ما را از دام شیطان می رهاند روز قدس روز قیام امت اسلامی برای راها شدن از دامان شیاطین و مستکبرین عالم است .

این روزها مستکبرین و ظالمین دم از معامله قرن میزنن و می خواهند مرزهای ظلم خودشان را بیشتر کنند و می گویند آمریکا میخواهد سفارت خانه خود را از تل آویو به قدس انتقال دهد . ولی ما به آنها میگوییم اگر این اقدام نابخردانه را انجام دهید سرنوشت سفارت خانه آمریکا همان میشود که برای لانه جاسوس افتاد و طولی نخواهد کشید که تسخیر این سفارت خانه به دست نیروی های مقاومت فلسطینی رخ خواهد داد .

حجت الاسلام هاشمی در ادامه گفت : راه و کلید پیروزی در برابر دشمنان، خصوصا آمریکا درنده خو  مقاومت است و هم قرآن توصیه به مقاومت و ایستادگی میکند و هم تجربه تاریخی این ملت .

به عنوان مثال مذاکره از طریق برجام در این چند سال چه دست آوردی برای ما داشت الی اینکه به قول بعضی ها چیزی برای ما نداشت و تقریبا صفر بود . امروز برجام نه زنده است و نه کارآمد و نه مرده و به تاریخ پیوسته بلکه در حال احتضار است .

حال که احتمال کارآمد شدن برجام نزدیک به صفر است ؛ صحت و اصالت منطق و گفتمان مقاومت آشکار شده است طرفداران برجام حرفهایی منصفانه و خلاف واقع میزنند . آنها میگویند صفر تا صد برجام با نظر رهبری انجام شده است .و مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با دانشجویان فرمودند: برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقق شد بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولان این کار، به آقای رییس جمهور به وزیر محترم امور خارجه به دیگران همین را گفته ایم و موارد زیادی را تذکر داده ایم.

ایشان در پایان سخنان خود اظهار داشت: آیا واقعا صاحبان این نظریه انصاف دارند که مسئولیت برجام را به دوش دیگران بیندازند؟ توصیه ما این است که مذاکره را یک سم مهلک برای کشور بدانید و به گفتمان مقاومت معتقد شوید چرا که راه نجات ما مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا و مسکتبران جهان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: