کد خبر: ۱۲۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ؛
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جلسه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعس استان قم که بمناسبت روز بسیج کارگری برگذار شد گفت: ایران اسلامی از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس،  نشست صمیمانه با حضور دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، مهندس مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، دکتر رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ، سرهنگ فعله گری مسئول سازمان بسیج کارگری استان ، مسئولین تشکل های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران و همچنین فرماندهان پایگاههای بسیج کارگری استان قم برگزار شد .

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری که فرمودند قشر کارگری باوفاترین قشر در جامعه چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان حال می باشد گفت: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس 14000 شهید کارگر تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

رعیتی فرد در ادامه افزود: امروز دشمن همه عِده و عُده عربی ، عبری و غربی را جمع کرده تا به نظام اسلامی ما آسیب بزند، که البته با فضل الهی و عنایت ائمه معصومین ما از این پیچ تاریخی نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به این نکته که ما امروز در جنگ اقتصادی هستیم گفت: در جنگ اقتصادی کارگران و تولید کنندگان همه افسران و سربازان جنگ اقتصادی هستند و اگر کارخانه ای تعطیل بشود در اصل ما یک سنگر را از دست دادیم.

علی حسین رعیتی فرد اظهار داشت: چرخ بسیج به گستردگی ایران اسلامی است و هر کس دلش در گرو انقلاب ، نظام ، ولایت و مقام معظم رهبری باشه از نظر ما بسیجی است، چه عضو بسیج باشد و چه نباشد، بسیج خودش رو ملزم میداند تا به این عزیزان خدمت کند، در حادثه سیل اخیر بسیج از همه ظرفیت ها کمک گرفت، در بسیاری از مراکز تولیدی، گروه های جهادی که خدماتی از قبیل تعمیر و سرویس کاری، برق کاری، لوله کشی، تاسیسات و ... می توانستند انجام بدهند به مناطق سیل زده اعزام شدند و با همدلی و یکدلی که در بین آنها ایجاد شد اولویت را به خدمت رسانی به هموطنان دیدند.

وی گفت: ما در این شرایط جنگ اقتصادی به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس نیاز داریم، امروز خیلی از مشکلات و موانع تولید با کار جهادی و حضور در مراکز تولید و کارخانجات و پیگیری مشکلات حل می شود

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانه جات کشور در ادامه افرود: شرایط اقتصادی امروز ایجاب می کند که همه ما تلاش مضاعفی داشته باشیم و کمک کنیم تا موانع تولید برداشته شود

رعیتی فرد گفت: امروز ایران اسلامی با حضور بر سر راه سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا شاه راه ترانزیت در منطقه است، ما ظرفیت های بسیار زیادی داریم و باید آنها را فعال کنیم و از آنها استفاده کنیم، بازار هدفی که در منطقه وجود دارد میتواند به تولید ما کمک بسیار زیادی کند.

علی حسین رعیتی فرد در پایان اظهار داشت: امیدوارم به برکت  این ماه خدا، همه دوست داران این نظام، دولتمردان ،کارفرمایان و کارگران همه تلاش کنند تا شرایط تولید و تسهیل گری در حوزه تولید گسترش پیدا کند تا تولید گران ما و فعالین اقتصادی ما بتوانند بهتر تولید کنند و فعالیت های سودا گرانه رخت بربندد از فضای کار و تولید ما.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: