آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

به گزارش تنویر سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادبود و بزرگداشت شهید لیله القدر، امام جمعه شهید کازرون گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در عین اینکه هرسال انقلاب اسلامی باعزت از گذشته است. انقلاب اسلامی و تداوم راه شهیدان برگرفته از مکتب الهام بخش اسلام و تشیع مولای ما امیرالمؤمنین است. ایشان به ما آموخت که استمرار حیات اسلام با شهادت عجین شده‌است.

 

سردار غیب پرور اضافه کرد: شهادت مختص امیرالمؤمنین نبود و این خط سرخ نورانی در تبار علی و آل علی همواره استمرار داشته است. سلام خدا بر ام ابیها که صلای استقامت و آزادگی را سر داد تا گوش جهانیان تا قیام و قیامت بشنوند که دین خدا تداوم نمی یابد مگر با خون پاکانی همچون صدیقه کبری.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این جریان با خون امام حسن مجتبی تداوم یافت و اوج آن را در عاشورای سال 61 می توان یافت. خون مطهر سید الشهدا مکتب و دین خدا را بیمه کرد. آنچه که امروز از اسلام عزیز در دست ماست از خون سید الشهدا ست. این خط شهادت در همه معصومین وجود داشته است.

 

وی تاکید کرد: و در غیبت کبری که امام معصوم در میان جمعیت مسلمان نیست، این خط سرخ تضمین کننده اسلام بوده است.

 

سردار غلام حسین غیب پرور  علمای اسلام همواره در خط مقدم ایستاده اند. شهید مدرس، شیخ فضل الله نوری، و علمای معاصر ما، مغز متفکر جهان شیعه، شهید مطهری، اسطوره مقاومت شهید بهشتی، شهدای محراب ما مانند شهید دستغیب، که همواره بر تارک همه شهیدان می درخشد. عالمی ربانی که معلم اخلاق بود و مهذب نفوس. و این خط مبارک ادامه دارد تا به امروز که در بزرگداشت شهید خرسند نشسته ایم.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج اضافه کرد: این خط نورانی، همواره یک خط تاریک در مقابلش صف کشیده اند. در مقابل امیرالمؤمنین، ابن ملجم است، در مقابل شهدای انقلاب، گروهکهای مختلف.

سردار غلامحسین غیبپرور افزود: آقای خرسند! آن کسی شما را به شهادت رساند، یک فرد نیست. او نماینده یک تفکر شیطانی در طول تاریخ است. مگر می شود به نام امام زمان(عج) یک عالم ربانی را به شهادت رساند؟ شهادت الهام بخش اسلام عزیز است و در زمان آمدن مهدی(عج)  هم این خط مستمر است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: مردم خوب کازرون! خوب می دانید روحانیت گنجینه معنوی اسلام است. در این سیل اخیر چه کسی باور می کرد که این همه طلبه و روحانی مدارس علمیه را در کشور تعطیل و فوج فوج گسیل به استان های سیل زده بی هیاهو کمر خدمت به مردم بستند.

 

 وی اضافه کرد: وقتی من به این استانها می رفتم و آمار به من می دادند، بیل می زدند، آذوقه می دادند.روحانیت همیشه در کنار مردم بوده است و شهید عزیز ما خرسند، کمی فکر کنیم؛ شهادت در ماه رمضان، آن هم بیست و سوم، آن هم بهد از اعمال لیله القدر. شهید خرسند نتیجه اخلاص و مردم داری را گرفت. شهید خرسند در مقابل کنایه ها صبر کرد و خداوند پاداشش را داد.

 اخلاص، صبر، تلاش، تواضع، دلسوزی برای انقلاب و مردم داری، از ویژگی های این شهید است.

 

 همرزم شهید خرسند اظهار داشت: بنده این افتخار را داشتم که به عنوان یک دوست قدیمی با این شهید حشر و نشر داشته باشم و شما مردم خوب، دیروز چه کردید در تشییع این عالم فرزانه؟سنگ تمام گذاشتید. بعد از شهید دانشجو، بایستی گفت کازرون دومین امام جمعه شهیدش را تقدیم کرد و اوج این چند روز، پیام مولای ما امام خامنه ای عزیز است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  اضافه کرد: بنده در پیام ولی امر مسلمین هفت نکته را راجع به شهید خرسند بیرون کشیده ام  که به این هفت ویژگی، نایب امام زمان شهادت داده اند:

 

اول اینکه حضرت آقا به شهادت این شهید شهادت دادند.

 

دوم مظلومیت، مظلومیت این شهید که مشهود است. پیام رهبر را شنیده اند و هنوز دست بر نداشته اند.

 

ویژگی سوم ایشان از نظر آقا، ایشان را امام جمعه فعال نامیدند.

 

آقا شهادت دادند که شهید خرسند چهره ای موفق است، یعنی توفیقات همراهش بود.

 

غیب پرور تاکید کرد: ولی امر ما در این پیام فرمودند: خرسند عالمی بزرگوار. حضرت آقا تعارف با کسی ندارند و کلامی را بیان نمی کنند، آنجا که می فرماید خرسند عالم بزرگوار، پس عالمی بزرگوار است.

 

فرمودند شهید خرسند عالم پرتلاش، این ویژگی ها را کنار هم بگذارید ببینید کازرون چه دردانه ای را به امام زمان تقدیم کرده است.

 

فرمانده سابق «قرارگاه امام حسین» افزود: رهبر انقلاب مردم کازرون را مردم مومن و انقلابی خواندند. مردمی که امتحان خود را پس داده اند، از قبل از انقلاب از زمانی که کازرون حکومت نظامی اعلام کردند وفرمودند مردم انقلابی کازرون، شهرستانی که در دفاع مقدس صدها شهید تقدیم کرد سردارانی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، چه در لشکر33 المهدی و چه در 19 فجر.

 سردار غیبپرور  خطاب به مردم کازرون اظهار داشت: مردم فهیم، به همین خاطر است که دشمن روی کازرون تمرکز کرده است. شما مردمان بزرگ و قدرشناسی هستید، حواستان باشد به بهانه هایی بین شما تفرقه نیندازند. سال گذشته مگر ما باورمان می شد این جریانات کازرون را؟

 

 وی افزود: آنجا که انقلابی تر و متدین ترند و پایبند به انقلابند، دشمن بیشتر برنامه دارد. دیدید مردم دیروز سنگ تمام گذاشتند؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم کازرون! وحدت را سکه رایج کنید. هرکسی حرف از تفرقه می زند، خیر شما را نمی خواهد و به دنبال مطامع خودش است. می خواهد از وجهه شما سرمایه گذاری کند.

غیب پرور تاکید کرد: مردم کازرون باسواد و تحصیلکرده اند. قدر بدانید که امروز خداوند عالم شهید رمضان را از این خطه انتخاب نمود.

 

وی در پایان اظهار داشت: من به خانواده شهید خرسند بخصوص آقازاده های ایشان تسلیت عرض میکنم. اینها که تندیس ادب هستند امیدوارم که این شهادت و این شهادتها دلیلی باشد به نزدیکی امر فرج. خدایا ما را هم عاقبت بخیر کن.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: