کد خبر: ۱۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
در بخشی از بیانیه آمده است اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به ویژه وصایای جاودان آن رحیل سفر کرده نیاز همبستگی نظام و ملت ایران است.
سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز در آستانه سی امین سالگرد امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد
بسم الله الرحمن الرحیم 

 ماه خرداد حافظه ملت ایران با نام پر آوازه امام خمینی(ره) بنیانگذار ورهبر کبیر انقلاب اسلامی پیوند خورده است، گفت: در نیمه این ماه طلوع خورشید سرتاسر نور انقلاب واز یک سو غروب غم‌انگیز آفتاب عمر امام راحل است.

قیام خونین ۱۵خرداد سال ۴۲ شروع شکل گیری نهضت مردمی ایران اسلامی علیه نظام سلطه و سقوط نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی است كه در ۱۵ سال به رغم جنایت‌ها و توطئه‌های بی شمار رژیم پلید و سفاک پهلوی به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ منجر شد، گفت: این روز نویدبخش آزادی تمامی مستضعفان جهان از سلطه استکبار جهانی شد. مراجعه به اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به ویژه وصایای جاودان آن رحیل سفر کرده نیاز همبستگی نظام و ملت ایران است.

 با گذشت ۳۰سال از فقدان سرتاسر اندوه آن امام عظیم شان به برکت رهبری هوشمندانه و خردمندانه خلف صالح رهبر انقلاب اسلامی، امروز انقلاب اسلامی در چهلمین سال افتخارش، با عبور از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های گوناگون طراحی شده در پیچیده‌ترین اتاق فکرهای دشمن، مصمم‌تر از همیشه تداوم یافته و تشکیل تمدن اسلامی را دراین موقعیت تاریخی به همه دنیا گوشزد کرده است.

 خردادماه امسال با یک حادثه تلخ هم همراه شد،بار دیگر دست استکبار جهانی از آستین یکی دیگر از نااهلان و گمراهان فرق نوظهور بیرون آمد و شهامت را نصیب یکی از دلسوزان انقلاب، شهید حجت‌الاسلام خرسند كرد، تسلیت و تبریک شهادت این عالم موفق و پرتلاش، تنها واژگان درخور کلام هستند که دراین مجال کوتاه می‌گنجد.

 پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول‌الله(ص) شیراز ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره)و تاکید بر حفظ آرمان‌های آن بزرگ مرد، وصایای ایشان را نقشه وسند راهبردی و آرمانی انقلاب اسلامی قلمداد کرده و سربازی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را افتخار خود می‌داند.
نام:
ایمیل:
* نظر: