آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد از برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله پورغلامی گفت :  یکی از مهم ترین اندیشه های حضرت امام (ره) این بود که مردم را صاحب اصلی این انقلاب می دانستند و برای مردم به عنوان پدید آورندگان انقلاب اسلامی ارزش خاصی قائل بودند.
این مسئول ادامه داد: حضرت امام (ره) همواره به مسئولان می فرمودند ما در مشکلات باید متوسل بشویم به ملت؛ ملتی که بحمدالله مهیا برای کمک و فداکاری بوده و هستند، با فداکاری ملت بحمدالله مراحلی را که بسیار اهمیت داشت پشت سر گذاشتیم و موانع مرتفع شد.
وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) همیشه حرکت در مسیر انقلاب را وابسته به خدمت و رسیدگی به مردم می دانستند و می فرمودند: قشر ضعیف و پابرهنگان را مورد توجه قرا دهید که اینها بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد اظهار کرد: حضرت امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند و قائل بودند آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان است که شعار مرگ بر آمریکا نباید در هیچ شرایطی حذف شود.

پورغلامی با اشاره به برنامه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: روز دوشنبه ۱۳ خردادماه جاری مراسم ادر ساعت 17 با حضور اقشار مختلف مردم ، مسئولین و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی زاده  امام جمعه شهر فیروزآباد در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می گردد .

نام:
ایمیل:
* نظر: