گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
بیانیه؛
سرهنگ هاشمی بیان در بیانیه‌ای ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، متن بیانیه بدین شرح است: 

خرداد ماه یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ وجهان گستر که حاصل آن اضمحلال حکومت سر سپرده ستمشاهی و استقلال و سرافرازی ملت شریف ایران بود ، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

 امام خمینی (ره) ، یک حقیقت همیشه زنده است ، نام او پرچم این انقلاب ، وراه او راه این انقلاب ، و اهداف او اهداف این انقلاب است.

 امت امام و شاگردان او که از سرچشمه ی فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته اند ،اکنون شاهد آنندکه ملتهای دیگر،حتی ملتهای غیر مسلمان ، نسخه ی تعالیم انقلابی آن امام را مایه نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته اند.
 امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه ای عزیز فرماندهی معظم کل قوا، به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می دهد و قطعا ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاوردهای بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سپیدان سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود را گرامی داشته و آن را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

انتهای پیام/

سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود هاشمی بیان
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان

شامگاه 13 خرداد ماه سال 1398

نام:
ایمیل:
* نظر: