پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
با حکم فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
با حکم فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز سرهنگ دوم پاسدار نوشاد نادری منش به جانشینی ناحیه منصوب شد
صبح امروز با حضور کارکنان سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) در سالن اجتماعات  شهید فهمیده این ناحیه سرهنگ دوم پاسدار نوشاد نادری منش با حکم سرهنگ دوم مجید علی پور به سمت جانشین ناحیه معارفه شد.
در این مراسم سرهنگ علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) در سخنانی در خصوص اهمیت ماموریت های در راستای اعتلای بسیج بیان نمود:سپاه ناحیه بیه ا...(عج) با داشتن کادر رسمی و بسیجی خوب قدم های خوبی در هر جائی که برای نظام لازم بوده است نموده است.
وی افزود: سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز با امروز با حضور سرهنگ نادری منش که دارای روحیه جهادی و خوش فکر،با انگیزه وپشتکار در انجام ماموریت ها می باشد امروزاین ناحیه با توان بیشتری در انجام امورات محوله قدم خواهد برداشت.
در ادامه با حضور مسئولان ناحیه بقیه ا...(عج)حکم انتصاب سرهنگ دوم پاسدار نوشاد نادر منش قرائت و به وی اعطاء شد.
و سپس سرهنگ دوم پاسدار نادر منش در سخنانی تصریح داشت: خدمت در بسیج عزتی است که خداوند توفیق آن را به همه کس نخواهد دادو شجره طیبه بسیج امروز عزتمند می باشد.
وی ابراز کرد: بسیج برگرفته از مبانی قرآن و اهل بیت(ع)می باشد  و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه بسیج در قانون اساسی و قوانیت نیروهای مسلح جایگاه ویژه ای می باشد.
جانشین فرماندهی سپاه بقیه ا...(عج) شیراز به تشکیل بسیج اشاره نمود و گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از الطاف خداوند متعال می باشد و همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
شایان ذکر است سرهنگ نادری منش پیش از این در سمت های مختلف در سپاه ناحیه ثارا...(ع) شیراز و برخی از قسمت های سپاه فجر فارس مشغول خدمت بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: