کد خبر: ۱۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
مسئول شورای عالی قشر بسیج کارگری فارس خبر داد
مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان فارس از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر و چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در سال 98 خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس سهراب مختاری در خصوص جشنواره کارآفرینان برتر گفت: سیزدهمین جشنواره  کارآفرینان برتر در سال 98 با اهداف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر درسطح کشور و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه به آحاد مردم بخصوص جوانان ؛ ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی برگزار می گردد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ،  خلاقیت و نوآوری ؛ ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی / اجتماعی ، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و شناسایی افرادی که تلاش های آنها توانسته یا می تواند تحول قابل توجهی بر عرصه مورد تلاش خود ایجاد کند از اهداف مهم جشنواره کارآفرینان برتر عنوان کرد.

سهراب مختاری از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره را  تشکیل و توسعه کانون های کارآفرینی در سطح استان ها جهت مشارکت آنان با نهادهای اجرایی بعنوان اتاق فکر کارآفرینی استان ها دانست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه جشنواره کارآفرینان برتر می تواند زمینه حضور کارآفرینان در جامعه را افزایش دهد و  سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند افزود: کارآفرینی موتور محرکه توسعه کشور است و توجه به لحاظ اهمیت و نقش آن در رشد اقتصادی امری ضروری و اساسی است.

وی تاکید کرد:کارآفرینی ماهیتی فرا دستگاهی و فرابخشی دارد و لازم است تمامی دستگاه های اجرایی توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تصریح کرد: مشمولین ثبت نام کلیه بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه ( خرد ، کوچک ، بزرگ ) که غیر دولتی بوده و از سال 1393 یا قبل از آن تاسیس شده باشند می توانند در این رقابت حضور پیدا کنند .

مختاری ادامه داد: رویکرد  این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که از سال 1393 تا کنون با تکیه بر نوآوری، به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: کارآفرینان برتر استان تا 31 تیرماه سال جاری فرصت دارندجهت تکمیل فرم ها و بار گزاری مستندات خودبه  سامانه www.karafarinanebartar.ir   مراجعه نموده و دفترچه راهنما و پرسشنامه مرتبط را از سامانه مذکور دریافت کنند.

همچنین مختاری در خصوص جشنواره تعاونی های برتر گفت: چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در سال 98 با هدف ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون کشور ،تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی استان برگزار می شود.

وی بیان داشت: اشتغالزایی،فعالیت در مناطق محروم،استفاده از فناوری های اطلاعاتی،تنظیم به موقع صورت های مالی،تعامل با دستگاه های اجرایی ذی ربط،خلاقیت و نوآوری و ... از جمله معیارهای عمومی جهت انتخاب تعاونی برتر به شمار می رود.

با توجه به برگزاری این رویداد ملی در نیمه دوم شهریورماه،تعاونگران محترم می توانند از تاریخ 98/3/4 لغایت 98/4/10از طریق مراجعه به سامانه www.taavonibartar.ir نسبت به ثبت نام ،شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در این جشنواره اقدام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: