پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیرازگفت:ایجاد فضاهای ورزش از اولویت های برنامه سپاه و بسیج می باشد.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج)شیراز  در گفتگو با خبرنگاران  در افتتاحیه سالن بدنسازی دلاوران بیان نمود: محموعه بسیج و سپاه یکی از اولویت های که در دستور کار دارد ایجاد فضاهای ورزش و و اجرای برنامه های ورزش سالم است
وی افزود:یکی از امورات که در اسلام بسیار سفارش شده است توجه نمودن به امر ورزش می باشد که در همین راستا معتقد می باشیم که یکی از موضوعات که در رفع آسیب های اجتماعی کمک و راه گشائی برای مشکلات می باشد کمک دادن و سوق دادن جامعه خصوصا جوانان به امر ورزش می باشد.
سرهنگ علی پور تصریح داشت:در سنوات گذشته سپاه با رویکرد ایجاد زیر ساخت های ورزشی سالن های ورزش با نام صالحین و 9دی  را در دستور کار داشته، در مکان های مختلف که برای دسترسی به عموم جامعه بوده و هست و امروز سالن ورزشی صالحین حوزه 3امام حسین(ع) واقع در بلوار دلاوران بسیج تجهیز به وسائل بدنسازی با جهت استفاده عموم مردم آماده شده است.
وی تاکید کرد:مهمترین هدف ایجاد این سالن ورزش علاوه کمک مالی به شهروندان،تهیه یک فضای سالم ورزشی جهت اطمینان خانوادهای برای استفاده فرزندان یاد کرد.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)خاطر نشان نمود: از اولویت های برنامه های سپاه و بسیج در سال 98 توجه به ورزش همگانی در مساجد و محلات مختلف در راستای اولویت دادن به ورزش  برای عموم مردم جامعه می باشد.
وی در پایان یادآور شد: هزینه ایجاد سالن ورزش دلاوران با مشارکت بخش خصوصی با مبلغ قریب به 4میلیارد ریال آماده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: