پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز خبر داد: مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو در شیراز برگزار می شود
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج)شیرازدر جمع خبرنگاران بیان نمود:مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو در شیراز به همت همت هیئت کونگ فو استان فارس  و با همکاری سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز برگزار خواهد شد..
وی افزود: این مسابقات در دو بخش آماتور و حرفه ای در دو رده سنی نوجوانان و نونهالان جهت شناخت افراد برتر در فرهنگ سرای لاله شیراز واقع در بلوار دالرحمه سالن پایداری برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز تصریح داشت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط هیئت کونگ فو استان از همه شهرستان ها جهت شرکت در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آمده است که مراسم وزن کشی روز پنج شنبه 23خردادماه در مجموعه ورزشی شهید دستغیب دروازه کازرون و مسابقات روز جمعه 24خردادماه در فرهنگ سرای لاله شیراز برگزار خواهد شد.
.
وی خاطر نشان کرد:هزینه شرکت در مسابقات برای ورزشکاران در شهر شیراز هر نفر 50هزار تومان و برای شرکت کنندگان که از شهرستان ها حضور پیدا می کنند هرنفر 30هزار تومان توسط هیئت کونگ فو استان  فارس تعیین شده است.
در پایان یادآور می شود:افراد برتر در این دوره از مسابقات علاوه بر دریافت حکم و مدال قهرمانی به مسابقات انتخابی قهرمانی کشور در سال جاری از طرف هیئت کونگ فو استان فارس اعزام خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: