پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز گفت: کمک های غیر نقدی در قالب 3 کامیون به ارزش120 تومان به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان ارسال شد.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج)شیراز بیان نمود:با همکاری حوزه مقاومت بسیج 4بلال و مجموعه نیکوکاری منهاج الهدی شیراز 3کامیون وسائل مورد نیاز زندگی به ارزش  1200.000.000میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال شد.
وی تصریح نمود:امسال با توجه به وقوع سیل در استان فارس و برخی از استان های کشور که باعث خسارت های به هم طنان شد حضور مردم در صحنه ها و کمک به سیل زدگان شاهد صحنه های زیبائی بودیم.
سرهنگ علی پور افزود: بسیجیان سپاه بقیه الله(عج)شیراز در لحظه اول سیل چه در موضوعات خدمات رسانی،امداد رسانی، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی
اقدامات خوب و  برجسته ای انجام داده اند که به بنده به داشتن چنین بسیجیان افتخار می کنم.

وی تاکید کرد: سپاه بقیه الله(عج) علاوه بر کمک های خوب به سیل زدگان در شهر شیراز در تامین و تجهیر و تعمیر منازل با ارسال 4تریلی کمک های مردمی در قالب وسایل زندگی شامل پتو،پوشاک،وسائل گرم،انواع کنسروجات و خوراکی ها و...برای دو استان خوزستان و لرستان نقش ایفاء نموده است.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز یادآور شد:گروههای جهادی  استان فارس اعزام شده به استان های سیل زده خوزستان و لرستان بعد از برگشت با توجه به نیاز منازل شناسائی شده  با پیگیری های انجام شده از طریق خیرین     محموله ای به ارزش 1200.000.000میلیون ریال از محل خیرین تهیه و ارسال خواهد شد.
وی خاطر نشان نمود: این کمک های غیر نقدی شامل 12عدد یخچال،46عدد پنکه،40عددکولرآبی و 12عدد آب گرم کن می باشد که بارگیری و جهت استفاده به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
سرهنگ علی پور ضمن تشکر از زحمات مجموعه منهاج الهدی و حوزه 4 بلال  در جهت تهیه وسائل مورد نیاز زندگی در ناطق سیل زده خبر داد: طرح همبستگی جهاد ملی برای جبران خسارت به هم وطنان در مناطق سیل زده شامل  هرطرح مسجد یک منزل و هر کاسب یک کالا شروع شده است.
همچنین در این مراسم دکتر بذرافشان رئیس کمیته امداد خمینی(ره)فارس و حجت الاسلام والمسلمین دباغ مسئول مجموعه نیکوکاری منهاج الهدی از خیرین و عموم دست اندرکاران راه اندازی کمک به مناطق سیل زده تقدیر و تشکر نمودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: