جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع):
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) گفت¬: به بیش از 450 نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی رایگان اعم از ویزیت و دارو ارائه شد.

به گزارش تنویر از شیراز ، سرهنگ مرتضی خسروانی در حاشیه اجرای طرح خدمات رسانی پزشکی رایگان با اشاره به اجرای مرحله اول طرح پزشکی که به 900نفر از محرومین خدمات رایگان ارائه شد افزود: در مرحله دوم این طرح به نام درمانگاه تخصصی سیار «از تبار زینب(س)» که با همکاری بیمارستان شهید شوشتری و بسیج جامعه پزشکی و به همت جناب آقای مهدی جمالزاده معاون بهداری ناحیه و خواهر فاطمه شبانی مسئول گروه جهادی از تبار زینب(س) در بلوار اتحاد  اجرایی شد، به بیش از450 نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی ارائه داده شد.

خسروانی گفت: یکی از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از بزهکاری جوانان، ایجاد شغل و درآمد سالم برای بیکاران جامعه به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه بنا داریم از ظرفیت خیرین هم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استفاه کنیم افزود: تا کنون چندین کارگاه تولیدی در بلوار اتحاد راه­اندازی کرده­ایم که عمده نیروهای این کارگاه­ها را خانواده­های نیازمند تشکیل ­داده­اند که در حال حاضر مشغول به کار می­باشند.

خسروانی در ادامه یادآور شد: مرحله اول این طرح پزشکی در منطقه گودگل­کنان شهرک سعدی اجرا و به900 نفر از محرومین این منطقه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه شده است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: در ادامه طرح خدمات رسانی به مردم کم برخوردار در شرق شیراز اقدام به راه­اندازی مرحله دوم طرح درمانگاه تخصصی رایگان  در بلوار اتحاد نموده­ایم که با 6 پزشک متخصص در حوزه اطفال،زنان، داخلی، مامایی، روانشناسی ، پزشکی عمومی و طب اسلامی به بیش از 450 نفر خدمات پزشکی اعم از ویزیت و داروی رایگان رائه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: