آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:
سردار غیاثی: گفت: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دبیرخانه دائمی به همراه یک موسسه علمی - پژوهشی برای پشتیبانی از برنامه های تخصصی و اجرایی این بیانیه در سپاه فجر تشکیل شده است.
به گزارش تنویر،  همایش تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور دکتر علیرضا صدرا از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر ابوذر یاسری مدرس دانشگاه امام حسین (علیه السلام) در استان فارس برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه برگزاری این همایش با تاکید بر اینکه سپاه باید در موضوع تحقق اهداف و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک نهاد پیشرو باشد، گفت: باید عزم خود را بر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) متمرکز کنیم و برای تربیت جوانان مومن و انقلابی از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنیم.

وی با بیان اینکه نخبگان سپاه و بسیج و اساتید انقلابی و متعهد دانشگاه  مخاطبان این همایش یک روزه کشوری هستند، گفت: همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان فارس یک گام ابتدایی برای تشکیل اتاق های فکر و برگزاری دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آینده نزدیک است.

فرمانده سپاه فجر افزود: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دبیرخانه دائمی به همراه یک موسسه علمی - پژوهشی برای پشتیبانی از برنامه های علمی، تخصصی و اجرایی این بیانیه در سپاه فجر استان فارس تشکیل شده است.

سردار غیاثی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی سپاه را به عنوان اساسی ترین مانع برای دستیابی به اهدافشان می شناسند، گفت: برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی موضوعاتی نظیر " پاسداری از هویت پاسدار انقلاب اسلامی "، " تقوای سازمانی"، " حفظ انسجام"، " هم افزایی" و "عمل صالح" در تراز انقلاب اسلامی همواره باید مورد توجه فرماندهان و مدیران سپاه و بسیج قرار داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: