پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۹:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم
با حضور فرماندهان حوزه ها و کانونهای مقاومت بسیج، رابطین و اعضای شعب نمایندگی در حوزه های مقاومت، همایش توجیهی برنامه های ابلاغی سال 1398 نمایندگی، در نمازخانه آن ناحیه، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه، با حضور فرماندهان حوزه ها و کانونهای مقاومت بسیج، رابطین و اعضای شعب نمایندگی در حوزه های مقاومت، همایش توجیهی برنامه های ابلاغی سال 1398 نمایندگی ولی فقیه، در نمازخانه آن ناحیه، برگزار شد.

حجه الاسلام گشتاسبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، در ابتدای این برنامه با اشاره به بخشهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، از مجریان برنامه های بسیج در حوزه ها و کانونهای مقاومت خواست، در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برای آحاد مردم و بسیجیان، هدف گذاری و برنامه ریزی نمایند.

وی با یادآوری انتخابات اسفندماه سال جاری مجلس شورای اسلامی، خطوط قرمز بسیج در انتخابات را تشریح و اظهار داشت: بسیجیان و منتسبین به سپاه، تحت هیچ شرایطی حق جبهه گیری موافق یا علیه نامزدی را ندارند.

حجه الاسلام گشتاسبی در ادامه افزود: بصیرت دهی  و تبیین سیاسی به معنای تخریب یا حمایت از کاندیدای خاص نیست و هیچ فردی در هیچ جایی حق ندارد با الم و پرچم بسیج و سپاه، از کسی حمایت یا بر علیه کسی موضع بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم، در پایان با اشاره به برنامه های ابلاغی سال 1398 نمایندگی به حوزه ها و کانونهای مقاومت، از فرماندهان حوزه ها و رابطین بسیجی خواست تا در اجرای برنامه ها با یکدیگر تعامل داشته و مانند سایر برنامه های بسیج، برای اجرای آن نیز، اهمیت قائل شوند.

وی وظایف و چگونگی اجرای برنامه های قسمتهای مختلف نمایندگی را برای مخاطبین تشریح نمود و افزود: انتظار است تا با کمک فرماندهان حوزه ها و کانونهای مقاومت، برنامه ها در طول سال اجرا و گزارش های پیشرفت آن هر سه ماه به این نمایندگی ارسال شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: