گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
کوهی شوریجه خبر داد:
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: کارگاه آموزش کاهش آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در منطقه سنگ سیاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، رضا کوهی شوریجه مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از برگزاری کارگاه آموزش کاهش آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در منطقه سنگ سیاه خبر داد و گفت: عمده ترین واژه ای که خیلی ها را در دام اعتیاد گرفتار کرده است و توجه خاصی در جهت پیشگیری از آن نشده است کلماتی همچون " ترسو و بچه نباش" است.

مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اجرای طرح اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد، اظهار داشت: طرح اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد در منطقه سنگ سیاه که به نوعی منطقه پرآسیب شهر شیراز است، در حال برگزاری است.

کوهی شوریجه ادامه داد: با مشارکت و همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس، اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حوزه مقاومت 6 ابوذر و کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز طرح اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد با حضور کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هر شب در یکی از مساجد این منطقه درحال برگزاری است.

وی بیان داشت: ارائه مباحث پیشگیری از اعتیاد در محلات و مساجد که به عنوان سنگر محله عنوان شده است؛ می‌توان مهارت های زندگی همچون قدرت تصمیم گیری، حل مسئله، نه گفتن، داشتن روابط مناسب با دیگران و مقابله با استرس را آموزش دهد و در آینده، کودک و نوجوان را در مقابل تهدیدات و از جمله پیشنهادات مختلف مصرف مواد و داروهای روانگردان واکسینه کرد.
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز هدف از اجرای این طرح در منطقه سنگ سیاه را آشنایی کودکان و افراد ناآگاه عنوان کرد و اظهار داشت: منطقه سنگ سیاه به دلیل وجود مهاجران آسیب پذیر شرایط ویژه ای برای کنجکاوی افراد فراهم می‌کند که امید است با برگزاری این کارگاه های آموزشی از حضور افراد به مسائل خطرناک جامعه هدایت و جلوگیری شود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: