آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: وظیفه مهم بسیج دانشجویی ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبار ستیزی، عدالت خواهی و عشق به ولایت است.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه، مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، گفت: این شهید والامقام الگوی معنویت و اخلاق برای نخبگان و جامعه دانشگاهیان کشور است.

وی خطاب به مسئولان و اعضای بسیج دانشجویی گفت:  این قشر اثرگذار باید نسبت خودش را با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بشناسد و در این راستا حرکت کند.

 فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه «کادرسازی برای انقلاب اسلامی» رسالت مهم بسیج دانشویی است، گفت: دانشگاه یکی از نمادهای اقتدار نظام و مبدا تحول جامعه است و وظیفه مهم بسیج دانشجویی نیز ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبار ستیزی، عدالت خواهی و عشق به ولایت است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی باید با نگاه راهبردیِ " توانمندسازی و نقش آفرینی " فعالیت های خود را بصورت هدفمند برنامه ریزی کند و تعامل هدفمند با مدیران دانشگاه و نهاد رهبری را مدنظر قرار دهد.

سردار غیاثی با اشاره به اهمیت حفظ هوشیاری نسبت به مسئله تهاجم فرهنگی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به مدارس و دانشگاه ها چشم طمع دوخته اند و شخصیت نوجوانان و جوانان جامعه را هدف گرفته اند.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از جامعه و مسئولان را در یک فضای منطقی پیگیری و دنبال کنند.
به گزارش تنویر، در این مراسم از زحمات برادر اسماعیل قزل سفلی تجلیل و برادر سعید یوسفی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: