پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر ناحیه بقیه الله(عج)شیراز:
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر ناحیه بقیه الله(عج)شیراز گفت: اصحاب رسانه فارس، به خوبی حضور مردم در استقبال و تشییع شهدای ۸سال دفاع مقدس، شهدای گمنام و شهید مدافع حرم را به نمایش گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ رضا کوهی شوریجه مدیرکانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه فارس جهت به تصویر کشیدن استقبال مردم استان فارس از شهدا گفت: اصحاب رسانه فارس و شهرستان شیراز به خوبی حضور مردم در استقبال و تشییع شهدای ۸سال دفاع مقدس، شهدای گمنام و شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون را به نمایش گذاشتند.
کوهی شوریجه ادامه داد: اصحاب رسانه فارس، با تصویر کشیدن این استقبال مردم باردیگر نمایش وحدت و اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی را در دفاع از آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی را در تصاویر و قلم های خود به رخ کشیدند.
وی فضای سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباط اثر بخش با مردم را مهم دانست و افزود: بدون شک در دنیای امروز ارتباطات، نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و نمایش همدلی و همراهی ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال در افکار عمومی، بی نظیر بوده است.
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در پایان گفت: تلاش اصحاب رسانه با انعکاس حضور مردم،  نقش مهمی در اطلاع رسانی و انعکاس افکار و تصمیم گیری های جهانی را دارد؛ نقشی که شایسته قدردانی است لذا با تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصۀ رسانه، از خداوند بلند مرتبه برای تمامی عزیزان اصحاب رسانه استان فارس و شهرستان شیراز به خصوص اعضاء کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیرار توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخش آرزومندم.

انتهای پیام./
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: