کد خبر: ۱۲۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
مدیر مطالعات بسیج سازندگی استان فارس گفت: اردوهای امسال با رویکرد ناحیه و حوزه فعالیت در مناطقی که از قبل مشخص شده برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.


شکرالله مسکویی در گفت‌وگو با تنویر، با اشاره به اینکه فعالیت گروه‌های جهادی امسال به صورت جغرافیامحور دنبال می‌شود، اظهار داشت: اردوهای امسال با رویکرد ناحیه و حوزه فعالیت در مناطقی که از قبل مشخص شده برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه اردوها بسته به نیاز منطقه از یک روز تا 10 روز برگزار می‌شود، گفت: با همکاری بسیج اقشار خدمات تخصصی در مناطق مورد نظر ارائه می‌شود و این اردوها معمولا یک روزه است. 

مدیر مطالعات بسیج سازندگی استان فارس همچنین از اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در سطح استان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود. 

مسکویی با اشاره به اینکه امسال حجم زیادی از فعالیت گروه‌های جهادی در محله سعدی انجام شده و می‌شود، بیان کرد: تاکنون 270 پروژه با حمایت خیران انجام شده و همچنان نیز گروه‌های جهادی مشغول فعالیت در این شهرک هستند. 

وی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی با بسیج اقشار و بسیج پزشکی گفت: در 3 ماه نخست با همکاری بسیج پزشکی خدمات پزشکی و تخصصی به منطقه سعدی ارائه شده است. 

مدیر مطالعات بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به برپایی میز خدمت در ادارات عنوان کرد: این امر با هدف استفاده از ظرفیت کارمندان ادارات است تا در صورت نیاز از آنها در راستای خدمت‌رسانی استفاده شود. 

مسکویی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی برای گروه‌های جهادی خبر داد تا فعالیت‌ها و اردوها با ساماندهی بهتر انجام شود و خدمات بیشتری به مردم محروم ارائه شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: