گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
در هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛
به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه جانشین سپاه ناحیه سپیدان به همراه جمعی از کارکنان سپاه با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان سپیدان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان جانشین سپاه ناحیه سپیدان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه شهید بهشتی را عصاره تقوا، مردم داری و جهاد خواند و گفت: چنین خصوصیات بارز و شاخص شهید بهشتی بود که امام راحل این شهید بزرگوار را یک ملت خواند.

وی، گفت: خدا را شکر امروز امیدواری مردم نسبت به قوه قضائیه در سطح بالایی قرار دارد که این موضوع نشان از تلاش و کوشش دستگاه قضائی است.

هاشمی بیان افزود: امروز شرایط فعلی کشور ما شرایط حساسی است و باید همه با هم با اتحاد و انسجام پایه های انقلاب اسلامی را همچنان که استوار است مستحکم تر کنیم.

جانشین سپاه ناحیه سپیدان بیان داشت: یکی از کارهای قوه قضائیه بستر سازی در جامعه است زیرا اگر امنیت نباشد هیچ توسعه و پیشرفتی در کشور صورت نخواهد گرفت.

سرهنگ هاشمی بیان از خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار و تشکیل کارگروهای پیشگیری از وقوع جرم، تسریع در اجرای احکام، برخود قاطع، با صلابت و با سرعت در برابر ناهنجاری های جامعه قدردانی کرد.

در ادامه فیلوندی ریاست دادگستری شهرستان سپیدان با قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه فرماندهی و عوامل امنیتی سپاه گفت: تعامل خیلی خوب اطلاعات سپاه با دستگاه قضایی در شهرستان سپیدان باعث شده است تا روند رسیدگی به جرائم در اسرع وقت و خارج از نوبت صورت پذیرد.

وی تاکیدکرد: تعامل خوب سپاه و دادگستری به خصوص در حوزه ماموریت های محوله به سپاه باعث شده است تا اسناد و مدارک مربوط به جرائم به بهترین شکل تهیه و تنظیم و به دادگستری تحویل داده شود که کار رسیدگی قضایی را نیز تسهیل می کند.

خلیل فیلوندی اظهار کرد: انتظار داریم قاطبه مردم به خصوص بسیجیان در سامانه سناد قوه قضائیه ثبت نام کنند تا اگر زمانی شکوائیه ای بر علیه آنان در هرکجای کشور صورت گرفت بتوانند در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی کنند.

وی اظهارکرد: امروز همه ما اعتقاد داریم که سپاه بازوی توانمند کشور در دفع فتنه های مختلف به خصوص مدافع راستین حریم امنیت و تمامیت ارضی کشور است.

در پایان به رسم یادبود و سپاس از زحمات ارزنده دستگاه قضا لوح تقدیری از طرف فرماندهی و پرسنل سپاه سپیدان به ریاست دادگستری، دادستان و قضات خدوم شهرستان اهداء گردید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: