پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیرازخبر داد: از برترین های بسیج سپاه بقیه الله(عج)شیراز در جشنواره مالک اشتر قدردانی می شود.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) بیان نمود: همایش تجلیل از برترین های بسیج سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و برخی از مسئولان استانی و شهر شیراز در تالار حافظ برگزار می شود.
وی گفت:در این مراسم که روز شنبه مورخ15تیرماه از ساعت17:00برگزار خواهد شد از 40 نفر از بسیجیان نمونه در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز تجلیل به عمل خواهد آمد.
سرهنگ علی پور خاطر نشان نمود: جشنواره مالک اشتر هر ساله در سطح سپاه و بسیج و رده های تحت امر با هدف شناخت رده های و افراد برتر در سطح حوزه،ناحیه،استان و کشور برگزار می شود و برنامه سپاه بقیه الله(عج)شیراز در سطح جشنواره مالک اشتر ناحیه ای انجام خواهد شد.
وی افزود: معیار و ملاک‌هایی باید وجود داشته باشد که وجه تمایزی باشد بین کسانی که زحمت می‌کشند، مأموریت‌های مختلف را به بهترین وجه انجام می‌دهند و کار و تلاش می‌کنند باید شناسایی کند.
علیپور تاکید کرد:شاخص‌های اثربخشی و موفقیت فرماندهان و مدیران با رویکرد دینی، اعتقادی و آمادگی دفاع همه‌جانبه رزمی از انقلاب اسلامی در افق سازمان به چه میزان پیشرفت کرده است بر ارزیابی اشراف ترسیم می‌شود.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) خاطرنشان کرد: اشراف فرماندهی که از تدابیر برجسته و حکیمانه فرمانده معظم کل قوا برای کل نیروهای مسلح ما نیز در سپاه پاسداران بر اساس رعایت سلسه‌مراتب می‌باشد با بررسی‌ها، ارزیابی‌ها و برگزاری جشنواره ملک اشتر رده‌های موفق را مشخص و مورد تشویق قرار می‌دهیم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: