کد خبر: ۱۲۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با سردار حبیبی
سردار غیاثی گفت: هم افزایی پتانسیل و ظرفیت های اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و نیروی انتظامی آرامش عمومی برای مردم مومن در دیار فارس و سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) ایجاد می کند.


به  گزارش  روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از معاونان سپاه فجر با سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس دیدار کردند.


سردار غیاثی در این دیدار با تبریک انتصاب سردار حبیبی به سِمَت فرماندهی نیروی انتظامی فارس و تقدیر از زحمات سردار گودرزی، گفت: امنیت پایدار بعنوان یکی از عوامل و پیش نیازهای اصلی برای رشد و تعالی جامعه در نظر گرفته می شود و نیروی انتظامی نیز یکی از ارکان اصلی تامین امنیت اجتماعی و آسایش مردم در جمهوری اسلامی ایران است که در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران و فعالان فرهنگی برای نِیلِ به پیشرفت اقتصادی و اعتلای فرهنگ جامعه به یک بستر امن اجتماعی نیاز دارند، گفت: همکاری و ارتباط بسیار خوبی بین نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و نیروی انتظامی فارس در راستای مقابله با تهدیدات امنیتی و اخلالگران نظم عمومی و ایجاد یک فضای امن برای کسب و کار و زندگی فردی و اجتماعی وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: صمیت، برادری و تعامل بسیار خوبی بین سپاه، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح کشور تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری شاخصه مهم و عامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح در عرصه های مختلف است، گفت: نیروی انتظامی و سپاه استان فارس به مثابه ید واحده و با تمام توان با هرگونه فساد اقتصادی و نااَمن کنندگان فضای اجتماعی در استان مقابله خواهند کرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی در موضوع مقابله با فساد و برهم زنندگان امنیت اجتماعی مصصم و متحد هستند، گفت: هم افزایی پتانسیل و ظرفیت های اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و نیروی انتظامی خلاء های امنیتی را در صورت وجود، پوشش می دهد و یک آرامش عمومی برای مردم مومن در دیار فارس و سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) ایجاد می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: