سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
جلسه سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد.
جلسه تعامل، همفکری و آشنایی با ظرفیت ها و فعالیت های سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور سرهنگ محمدجعفر دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی و محسن باقری معاون تربیت و آموزش سازمان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه کنونی و رشد چشمگیر استفاده از فضای مجازی در خانواده های ایرانی به بیان ظرفیت های سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس در بخش های آموزش، تولید محتوا و رسانه، فناوری های نوین، رصد، شناسایی و تربیت فعالان فضای مجازی پرداختند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که سازمان در موضوع ارتقا سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی برنامه ریزی ها خوبی را انجام داده است گفت: سازمان فضای مجازی سپاه فجر با راه اندازی معاونت تربیت و آموزش در موضوعات آموزشی مختلفی از جمله سواد رسانه ای و فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و آموزش های تخصصی دیگر و همچنین فعالیت های پژوهشی جهت تولید محتواهای آموزشی با کیفیت و تاثیرگذار گام های جدی را برداشته و در دستور کار دارد.

وی از جمله اقدامات معاونت تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس را اجرای نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس دانست گفت: نسرا یا همان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین ماموریت ها و فعالیت ها سازمان فضای مجازی در حوزه ارتقا سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی عموم مردم جامعه می باشد.

سرهنگ دوستدار در پایان گفت: سازمان فضای مجازی سپاه فجر آمادگی هرگونه همکاری در زمینه های تولید محتوا و آموزش را دارد.

در ادامه محسن باقری معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجراستان فارس به جزییات کلاس ها و سرفضل های آموزشی و توانمندی های این معاونت در حوزه محتوایی، شبکه مربیان و تجربیات آموزشی در حوزه برگزاری کلاس های آموزشی در سطح استان فارس برای گروه های سنی مختلف پرداخت.

در ادامه نداف مسئول دیجیتال اداره کل ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به سابقه فعالیت رسانه های دیجیتال در استان گفت: طی چند سال اخیر با راه اندازی تیم رسانه های دیجیتال در استان فعالیت های بسیار خوبی رقم خورد که متاسفانه هم اکنون به دلایل مختلفی تیم های موجود در سطح استان غیرفعال یا پراکنده شده اند.

وی آموزش تخصصی و عمومی مردم جامعه در استفاده از فضای مجازی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: آموزش همگانی و ارتقا سطح سواد رسانه ای در جامعه لازمه استفاده از فضای مجازی می باشد.


در پایان سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن بیان اهمیت تولید محتوا در زمینه آموزش فضای مجازی و فرهنگ سازی استفاده از این بستر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از متولیان در حوزه فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ در استان فارس می باشد از هرگونه برنامه و فعالیت در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ استفاده از فضای مجازی استقبال می کند.



نام:
ایمیل:
* نظر: