آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: مدیران موفق بسیج کسانی هستند که همواره با تفکر انقلابی و از خودگذشتگی در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.
به گزارش تنویر، آئین تجلیل از رتبه های برتر جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) با حضور سردار سید هاسم غیاثی فرمانده سپاه فجر در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم و در پاسخ به سوالات خبرنگاران با تاکید بر لزوم معرفی و تجلیل از فرماندهان، نخبگان و مبتکران بسیجی، گفت: ولایتمداری و روحیه بسیجی و جهادی ارکان اساسی موفقیت در ماموریت ها و برنامه های بسیج هستند و مدیران موفق بسیج کسانی هستند که همواره با تفکر انقلابی و از خودگذشتگی در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در حکم انتصاب رئیس سازمان بسیج بر موضوع " تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان " تاکید داشته اند، گفت: بدون شک جشنواره مالک اشتر یکی از بسترهای بروز خلاقیت و شناخت بسیجیان نخبه و مبتکر و معرفی طرح های موفق سپاه و بسیج در راستای تحول و تعالی این سازمان است.

فرمانده سپاه فجر در پاسخ به سوالی درباره اهداف برگزاری این جشنواره با بیان اینکه توجه به اصل شایسته سالاری یکی از مبانی برگزاری جشنواره مالک اشتر است،  تاکید کرد: طرح ها و مدیران برتر رده های موفق بسیج که در این جشنواره مورد تقدیر قرار می گیرند به عنوان الگو و نمونه به سایر رده های سپاه و بسیج معرفی شوند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم هستند، گفت: تربیت و پرورش نسل مومن و انقلابی برای حضور فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و مدیریت جامعه اسلامی در راستای تعمیق و حفاظت از ارزش های انقلابی رسالت مهم بسیج است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه بسیجیان برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند، گفت: این آمادگی تنها محدود به عرصه نظامی و دفاعی نیست و نیروهای انقلابی بسیج با حفظ هوشیاری و رصد لحظه به لحظه تحرکات دشمنان در هر عرصه ای که نیاز باشد با از جان گذشتگی برای دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: