جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۰:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
مسئول طرح و برنامه سپاه جهرم:
سرگرد پاسدار وحید رحیمی زاده در مصاحبه با تنویر جهرم گفت: 34 رده برتر سطح شهرستان جهرم در جشنواره مالک اشتر و پنج رده برتر نیز در جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه فجر، تقدیر خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همه ساله با انجام بازرسی از عملکرد رده های تحت امر و ارزشیابی عملکرد آن رده ها،در جشنواره مالک اشتر که در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری برگزار می گردد از رده های برتر تقدیر به عمل می آید.
 
سرگرد پاسدار وحید رحیمی زاده، مسئول طرح و برنامه سپاه شهرستان جهرم در مصاحبه با تنویر آن شهرستان، ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت و میلاد سراسر نور امام رضا ع، از برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر در سطح شهرستان جهرم خبر داد.
 
وی با اعلام این خبر، افزود: در این جشنواره که روز چهارشنبه نوزدهم تیرماه در مجتمع امام امیرالمومنین ع با حضور سرهنگ سعید کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، برگزار می گردد، از 34 رده برتر شهرستان تجلیل خواهد شد.
 
سرگرد رحیمی ضمن تقدیر از زحمات سال 1397 قسمتهای مختلف، حوزه ها و پایگاههای مقاومت سپاه جهرم، اظهار داشت: قسمتهای نیروی انسانی پایور، اردویی و فرهنگی ناحیه، به عنوان رده های برتر استانی معرفی و در جشنواره مالک اشتر سپاه فجر فارس، از ایشان تقدیر خواهد شد.
 
وی در پایان عنوان داشت: پایگاه مقاومت امام حسین ع جهرم، به همراه حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج، نیز به عنوان دو رده برتر در سطح بسیج، معرفی شده اند که در جشنواره مالک اشتر در سپاه فجر، از ایشان تقدیر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: