گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
در شهرستان گراش :
کانون بسیج رسانه شهرستان گراش با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه فارس و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، به نقل از گراش انقلابی، یکشنبه شانزدهم تیر ماه ۹۸ کانون بسیج رسانه شهرستان گراش با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه فارس و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در محل دفتر نشریه گراش انقلابی افتتاح و ناصر دلخوش مدیر مسئول نشریه گراش انقلابی بعنوان مدیر کانون بسیج رسانه گراش منصوب شد.

افتتاحیه این کانون در محل نماز خانه پارک غدیر جنب دفتر کانون با حضور اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه برگزار و پس از سخنرانی و مراسم افتتاحیه از محل کانون بسبج رسانه گراش بازدید بعمل آمد.

اولین سخنران سرگرد مجتبی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش بود.

سرگرد دهقان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گراش ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و مدعوین، با بر شمردن شرایط حساس کنونی کشور، نقش رسانه را بسیار خطیر و مسئولیت رسانه ها را بسیار با اهمیت دانست.

سرگرد دهقان در ادامه افزود : «کشور نیاز به رسانه های بیدار و آگاه دارد تا با تنویر افکار عمومی  و با آگاهی بخشی به جامعه بتوانند به رسالت خود جامع عمل بپوشانند».



 

اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس بر اهمیت و مسئولیت رسانه ها تاکید کرد و گفت : «در کانون بسیج رسانه باید همه افکار و سلایق سیاسی کشور تحت لوای قانون اساسی در کنار هم با هم افزایی ، وحدت و حس مطالبه گری را در جامعه احیا و تقویت کنند».

اژدری در ادامه افزود: «در کانون بسیج رسانه، اصلاح طلب و اصول گرا در کنار هم فعالیت می کنند که می بایست از ولایت مطلقه فقیه پیروی و گوش بفرمان مقام عظمای ولایت باشند.در طول این چند سال دیدیم که هم چپ خطا می کند و هم راست اشتباه می کند. اما ولایت فقیه خط مستقیم و درست است که باید از او الگو گرفت».



 

پس از قرائت حکم مسئولیت دکتر ناصر دلخوش و تودیع وی بعنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گراش، دلخوش از اهداف و برنامه های بسیج رسانه شهرستان گراش و مطالبات مردمی سخن گفت و افزود: «این فرصت را غنیمت شمرده و در حضور مسئولین سه مطالبه مردمی را از مسئولین مطرح می کنم»

وی گفت : «اول اینکه دفتر خبری و صدا و سیمای گراش شاهراه اصلی و رسانه رسمی شهرستان می باشد که  با مشکل کمبود نیروی انسانی و بودجه و امکانات کافی مواجه شده است که از مدیر کل محترم فارس جناب مهندس سهرابی و مسئولین شهرستان خواستارم این مسئله را جدا پیگیری نمایند».

مدیر کانون بسیج رسانه گراش ادامه داد: «مطالبه بعدی من از مسئولین شهرستان و استان پیگیری فوری و جدی مسئله زلزله های دهستان خلیلی گراش می باشد، مردم خلیلی روزانه با زلزله های فراوانی مواجه هستند که استرس و بی خوابی امانشان را بریده است. باید هر چه سریعتر برای آنها چاره اندیشی کرد».

دلخوش در ادامه گفت : « شب گذشته تا نیمه های شب با مردم روستای خلیلی در ارتباط بودم و ظاهرا شب گذشته زلزله ی شدید رخ داده است که مردم را به کوچه و خیابان کشیده و شب را در هوای گرم در کوچه و خیابان به سر کرده اند».

دلخوش از مسئولین خواست برای یک شب هم که شده با خانواده خود در روستای خلیلی بیتوته کنند و از نزدیک شاهد ترس و استرس مردم آن منطقه باشند.


 

در پایان مدیر مسئول نشریه گراش انقلابی با اشاره به وجود ماینر های فراوان در سطح شهرستان و استخراج ارز دیجیتال از قبیل بیت کوین در برخی منازل و باغ شهری های گراش و استفاده از برق خانگی ، کشاورزی و صنعتی که با توجه به اطلاعیه وزارت نیرو جرم و قاچاق محسوب می شود از دادستان و مسئولین شهرستار خواستار پیگیری و ورود به این مسئله شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: