سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
مسئول فضای مجازی سپاه فجر فارس:
سرهنگ دوستدار گفت: نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) در استان فارس با هدف ارتقای سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی عموم مردم در تابستان امسال برگزار می شود.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار مسئول فضای مجازی سپاه فجر فارس به تشریح برنامه های این سازمان در تابستان پرداخت و اظهار داشت: اجرای طرح پنج شنبه های رشد ویژه کارکنان سازمان فضای مجازی سپاه فجر با هدف ارتقای توانمندی های کارکنان در زمینه های مختلف از جمله مهارتی و تخصصی، تشکیلاتی، بینشی و بصیرتی، از برنامه های در دست اجراست که در دو هفته گذشته اجرای آن آغاز شده و با استقبال همکاران سازمان روبرو شده است.

وی، شروع به کار رسمی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) در استان فارس با هدف ارتقای سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی عموم مردم را از دیگر برنامه های مهم سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس دانست و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی سواد فضای مجازی و رسانه در سطح شهرستان های استان فارس، مساجد و پایگاه های بسیج، محلات مختلف، نهاد های دولتی و غیردولتی، از دیگر برنامه های تابستانی این سازمان است.

دوستدار در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش نرم افزار های تخصصی از جمله گرافیک، تدوین فیلم، انیمیشن سازی، برنامه نویسی، عکاسی، و خبرنگاری ویژه عموم علاقمندان سطح استان در هر مقطع سنی و تحصیلی؛ برگزاری کلاس های برخط(مجازی) با موضوعات گفته شده بر بستر سامانه آنلاین سازمان فضای مجازی سپاه فجر همراه با برگزاری آزمون و صدور گواهینامه حضور در دوره ها را از دیگر برنامه های قابل اجرا در این تابستان معرفی کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه فجر فارس، برگزاری دوره های تخصصی تربیت مدرس در زمینه سواد رسانه ای و فضای مجازی از دیگر برنامه های در دست اجرا ویژه تابستان جاری معرفی کرد.

وی با تأکید بر اینکه در طول سال، همیشه این کلاسها را داشته ایم تصریح کرد: در تابستان 98 به صورت ویژه و گسترده تر و از طریق پایگاه های بسیج و حوزه ها و نواحی مقاومت، در محلات استان فارس در سطح گسترده برگزار می شود.

دوستدار با یاداوری اینکه یک سری از کلاس ها هم به طور متمرکز توسط معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر از طریق سایت و فضای مجازی اطلاع رسانی می شود افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاهها، حوزه ها و نواحی مقاومت، و یا با مراجعه مستقیم به سازمان فضای مجازی، درخواست فردی یا جمعی آموزش بدهند.

وی تأکید کرد: از آنجا که مهمترین ماموریت تابستان آموزش سازمان فضای مجازی، نهضت سواد رسانه ای است، لذا در این تابستان به صورت گسترده در همه پایگاه های بسیج این کلاس ها را خواهیم داشت، چرا که تابستان، شروع نهضت سواد رسانه ای است و ان شاءالله بعد از تابستان هم در پایگاه ها، مدارس و دانشگاه ها این کلاس ها تداوم خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: