جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۲:۵۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب
بانوان و دختران لارستانی به مناسبت دهه کرامت، روز دختر و روز عفاف و حجاب در برنامه ای با عنوان «مدافعان حریم خانواده» در شهر لار به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان، در عصر بیستمین روز از تیرماه ۹۸، جمع کثیری از بانوان و دختران لارستانی به مناسبت دهه کرامت، روز دختر و روز عفاف و حجاب در برنامه ای با عنوان «مدافعان حریم خانواده» مسیر میدان مدرس، خیابان مدرس جنوبی تا گلزار مرکزی شهدا در شهر لار به راهپیمایی پرداختند.

شرکت کنندگان در این مراسم، پس از تجمع در جوار قبور مطهر شهدا بار دیگر با یکی از آرمان های جاودانه شهدا یعنی «حجاب و عفاف» تجدید پیمان کردند.

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی با بیان اینکه دشمن از همان زمان اول انقلاب نیامد تا حجاب و عفاف را نشانه رود بلکه از همان اول سنگر درونی انسان یعنی تقوا و ایمان او را مورد تهاجم قرار داد، اظهار داشت: دشمنان به دنبال سنگرهای بیرونی یعنی عفت و حجاب رفت و برای اینکه بتوانیم سنگر بیرونی و حجاب را حفظ کنیم ابتدا باید پایه های اعتقادی خود را قوی نماییم.

سرگرد امیر جاهدی با اشاره به اینکه اگر افرادی هستند که در زمینه حجاب با مشکل روبرو هستند این کار در واقع نشانه بی دینی نیست و این وظیفه خواهران انقلابی است که آنها را راهنمایی نمایند، افزود: امروز توپخانه فرهنگی و اعتقادی دشمن بر روی نهاد خانواده تنظیم شده است زیرا آنها میدانند اگر خانواده را متلاشی نمایند به مرور بقیه سنگرها را می توانند از بین ببرند.

وی با اذعان به اینکه امروزه برای خانواده ها نیز بیش از اینکه فضای تربیتی و فرهنگی مدارس مد نظر باشد بیشتر فضای فیزیکی و زیبایی مدارس مد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: در امور تربیتی فرزندان نهادهای مختلفی نقش دارند اما مهمترین آنها خانواده است .

این مسئول اضافه کرد: امروزه باید نماد چادر بعنوان یک نماد فرهنگی مهم حفظ گردد و امر به معروف نیز گسترش یابد و از مسئولین نیز توقع حمایت های بیشتر است.

این برنامه با قرائت بیانیه ای پایان یافت.


نام:
ایمیل:
* نظر: