جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۸:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
با قهرمانی تیم مرصاد
سروان پاسدار کمال رهروان در مصاحبه با تنویر گفت: مسابقات رده سنی جوانان بسیج که به نام شهدای تازه تفحص شده، شهیدان کاتبی، فیروزی فرد و موسوی نژاد نامگذاری شده بود با قهرمانی تیم مرصاد از حوزه مقاومت شهری صاحب الزمان عج به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مسابقات رده سنی جوانان بسیج، از حوزه های محلات شهر جهرم، بیست و چهارم تیر ماه به ایستگاه پایانی رسید.

سروان پاسدار کمال رهروان، مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم در گفتگو با تنویر آن شهرستان، با اشاره به استقبال 8 تیم از پایگاههای مختلف حوزه های مقاومت بسیج محلات شهر جهرم اظهار داشت: این دوره از مسابقات به نام شهیدان کاتبی، فیروزی فرد و موسوی نژاد که به تازگی تفحص شده و پیکر مطهرشان در جهرم تشییع و به خاک سپرده شد نامگذاری شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات، داوران و همکاری خوب تیمهای شرکت کننده در این مسابقات، بیان داشت: در بازی فینال تیم شهدای بخش مرکزی از حوزه مقاومت امام سجاد ع و تیم مرصاد از حوزه شهری صاحب الزمان عج حضئور یافتند که در پایان تیم مرصاد موفق گردید با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داده و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: