آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
آيت الله سيد احمد خاتمي جهت شركت در برنامه ميلاد با سعادت امام رضا (ع) وارد شهرستان فيروزآباد شدند .
گزیده ای ازبیانات آیت الله خاتمی در این مراسم در این چهل سال دست عنایت خداوند بود که این انقلاب پابرجا مانده است.  جنگ تحمیلی را به‌قصد برچیده شدن نظام انقلاب اسلامی در همان اوایل انقلاب به راه انداختند اما ایمان به خدا موجب شد این نظام نوپا پابرجا بماند.  مردم باوجود تحریم‌ها، گرانی‌ها و... هرساله در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت می‌کنند و این نشان ایمان و خداباوری است.

  نظام و کشور اسلامی با دو عنصر توحید و ولایت حفظ می‌شود که قله ولایت، ولایت امام رضا علیه‌السلام است.

  حجت شرعی ما ولی‌فقیه است و به جوانان و همه می‌گوییم حجت مدار عمل کرده چراکه حزب، باند و قبیله حجت شرعی نیست.

 انتخابات در پیش است و استان فارس هم انتخابات خبرگان را خواهد داشت که باید شخص دیگری را به‌جای مرحوم آیت‌الله ایمانی نماینده خبرگان برای استان انتخاب کند و هم انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی را در پیش رو دارد.

  آنچه وظیفه همه ما بوده حضور در انتخابات و آمدن پای صندوق‌های رأی به‌عنوان تکلیف است که باید مردم تلاش کنند انتخابات اصلح داشته باشند.

 شورای نگهبان کف صلاحیت را تعیین می‌کند و باید مردم به دنبال انتخاب کاندیدایی باشند که آیتم‌های بیشتر و ممتازتری داشته باشد.

  انتخاب اصلح به معنای این است که تا نمره ۲۰ وجود دارد مردم به سراغ نمره ۱۹ نروند.

  اصلح به شخص دین‌مدار، ارزش‌مدار، خدمتگزار، استکبارستیز، انقلابی می‌گویند و مردم باید دقت کنند دین خود را فدای منافع شخصی این‌وآن نکنند.

دروغ گفتن در انتخابات حرام است مردم نباید به خاطر منافع شخص، یکدیگر را گمراه کنند و امید است در انتخابات آتی حجت‌مدار عمل کنیم و حجت شرعی هرکسی که هست به او رأی دهیم.

  کسی که با توحید گره‌خورده و ولایت‌مدار است نه ولایت شعار باید این مطلب را در رفتار و عمل او دید.

فتنه‌گران در انتخابات گذشته شمشیر علیه ولایت‌فقیه کشیدند و با در دست داشتن عکس امام از مقدسات سوءاستفاده کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: