گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس؛
آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با حضور سردار بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز سه شنبه مورخ 98/04/25 با حضور سردار یداله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی گفت: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور برقرار است و اگر در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت روح بلند و ملکوتی امام راحل و به برکت رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشد که با اقتدار در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و امروز این امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام است و ما به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و از وجود نیروی توانمند سپاه پاسداران احساس غرور و شادکامی داریم.

سردار بوعلی با بیان اینکه فرماندهان و سرداران سپاه پاسداران امروز موجب وحشت دشمنان اسلام شده اند، بیان داشت: امروز به واسطه توانمندی سرداران شجاع سپاه اسلام دشمن جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای راهبرد‌هایی در برابر دشمنان است که این راهبرد‌ها از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی وجود داشته اند و هم اکنون نیز وجود دارند.

یداله بوعلی بیان داشت: یکی از این راهبرد‌ها نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، بسیجیان و مرزبانان هستند که با مجاهدت‌های خود در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده اند و اقتدار و آرامش و امنیت را رقم زده اند.


وی  افزود:، اما مهمترین راهبرد و اصلی‌ترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که تابع امر ولایت فقیه، اسلام خواه و دین دار می‌باشند و در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کرده اند.

وی به اقدامات خصمانه امریکا علیه سپاه پاسداران اشاره نمود و افزود: امروز سپاه پاسداران یکی از اعمال صالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس تقوا و پرهیزگاری است و بر آمده از دل انقلاب مجدد اسلام ناب محمدی (ص) است.


بوعلی گفت: امروز سپاه موجب تحیر عالم است چرا که سپاه برآمده از انقلاب حسینی است و تاسی گرفته از واقعه عاشورا می باشد

جانشین سپاه فجر فارس بیان داشت: امروز آدم فاسدی مانند ترامپ در عرصه ای قرار می گیرد که اصلا شخصیت آن را ندارد و جایگاه و رکن رکینی چون سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار می دهد

وی ادامه داد: امروز امنیت و آرامش کشور و منطقه را سپاه پاسداران تامین کرده و با تقوایی که در دل فرزندان پاکباخته این کشور قرار دارد آنچنان اقتداری را ایجاد کرده است که در هیچ جای دنیا این امنیت و اقتدار را نمیتوان پیدا کرد.

سردار بوعلی در پایان بیان داشت: امروز سپاه پاسداران محبوب تر از گذشته و مقتدرتر از گذشته است و سپاه ما همیشه با عظمت بوده و با عظمت می ماند.

تلاش کردیم تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم

در ادامه این مراسم سرهنگ رستمی طی سخنانی با تقدیر از همکاری و تلاش های مسئولین و نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در طول دوران فرماندهی خود گفت: از همکاری و تلاش های همه عزیزان، امام جمعه و روسای ادارات و همکاران خود در ناحیه تقدیر و تشکر می کنم.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این بود که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم که ممکن است کاستی هایی صورت گرفته باشد و موجبات ناراحتی های عزیزان را ایجاد کرده باشیم که از همه عزیزان طلب حلالیت دارم

وی با آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان خاطر نشان کرد: برای برادر جعفری آرزوی موفقیت دارم و از خداوند توفیقات روز افزون ایشان را خواستارم.

باید در راه دفاع از آرمان های انقلاب سربلند باشیم

سرهنگ احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان نیز در این مراسم گفت: تقدیر و تشکر می کنم از همه بزرگوارانی که بنده حقیر را شایسته این مسئولیت دانسته اند.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب سربلند باشیم و در این راه از همه شما عزیزان می خواهیم که ما را یاری کنید تا بتوانیم به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ روح اله رستمی در عرصه فرماندهی در شهرستان سپیدان قدردانی شد و سرهنگ احمد جعفری به عنوان فرمانده جدید ناحیه حکم خود را از سردار یداله بوعلی دریافت کرد.

انتهای پیام/مسعود انصاری



نام:
ایمیل:
* نظر: