گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
صبح امروز صورت گرفت؛
سید علاء الدین خادم نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌ سپیدان با حضور در دفتر فرمانده سپاه با سرهنگ جعفری دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز دکتر سید علاء الدین خادم نماینده شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه ناحیه سپیدان با سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده جدید ناحیه دیدار نمودند.

دکتر خادم در این دیدار ضمن تبریک به سرهنگ جعفری در سمت فرمانده سپاه شهرستان، سپاه را بازوی توانمند نظام و مایه دلگرمی مردم و مسئولین در تمامی زمینه ها دانست.

نماینده شهرستان سپیدان با بیان اینکه دشمنان همواره سعی در تضعیف نظام و ضربه ضردن به مردم میباشند از هوشیاری کامل سبزپوشان حریم ولایت در دفع فتنه ها و توطئه های داخل و خارج از کشور عزیزمان صحبت کردند.

خادم سپس گریزی به سخان امام راحل(ره) زدند که حضرت امام مجلس را در رأس همه امور دانستند و از مجلسی با بصیرت،آگاه و انقلابی صحبت کردند و بیان داشتند: وجود نمایندگانی آگاه، شجاع و در خط نظام و رهبری تضمین کننده و موجب قوام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی می گردد.

دکتر خادم شهید مدرس را الگویی تمام نشدنی برای نمایندگان در طول تاریخ دانستند که شجاعانه در مقابل بی عدالتی ها فریاد میزد.
خادم افزود نمایندگان میبایست ادامه دهنده راه شهداء و پیرو منویات مقام معظم رهبری باشند و در جایی که خود حضرت آقا میفرمایند خط قرمز ما فتنه است حجت بر همگان تمام میباشد.

در ادامه سرهنگ جعفری ضمن تشکر و قدردانی از دکتر خادم که در این جلسه حضور داشتند و همواره دغدغه مشکلات و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را در مجلس داشتند صحبت هایی را حول مسائل و مشکلات مردم و همچنین وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور با ایشان بیان داشتند.

سرهنگ جعفری بیان داشتند که متأسفانه اندک نمایندگانی هستند که در صحبت هایشان خود را ولی نعمتان مردم میدانند که این حرف در تضاد آشکار با فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری میباشد.

فرمانده سپاه سپیدان بیان داشتند: تا زمانی که فاصله شعارهای انتخاباتی نمایندگان با تحقق این شعارها در عمل زیاد باشد نباید انتظار داشت که وضعیت معیشتی و رفاه مردم تغییر محسوسی داشته باشد.
سرهنگ جعفری از اقدامات شجاعانه دکتر خادم و پیگیری مطالبات مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمودند و عمل نمودن به منویات مقام معظم رهبری در بحبوحه پذیرش برجام در مجلس را برگ زرینی از بصیرت دکتر خادم دانستند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: