آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش تنویر،  سرهنگ پاسدار افشاریان فرمانده ناحیه کازرون در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی در سالن جلسات فرمانداری گفت: حضرت  آقا به مسئول جدیدسازمان بسیج سردار غلامرضا سلیمانی در خصوص توسعه و ترویج گروه های جهادی تاکید نمودند  که این نشان از اهمیت و توجه مقام معظم رهبری به گروه های جهادی است .

 افشاریان  در ادامه بیان داشت : وظیفه فرمانداری رسیدگی به امورات مردم در همه زمینه ها می باشد که اردوهای جهادی این کار را به خوبی انجام می دهد وی  نسبت به راه اندازی گروه های جهادی پایگاه محور در همه پایگاه خبر داد که وظیفه این گروه ها خدمت و محرومیت زدایی به آسیب های همان محله می باشد.

وی در پایان از اعزام اولین گروه جهادی به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

در ادامه داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون ضمن تشکر از این کار جهادی گفت: دربحث کمک رسانی مساعدت و همکاری تمامی بخشداران ؛دهیاران ومسئولین شورا در راستای کمک به گروه های جهادی را می طلبد.

این مقام مسئول درادامه افزود: سعی داریم باراه اندازی میز خدمت در همه نقاطی که گروه های جهادی حضور دارند مقداری از مشکلات آن محله را برطرف سازیم.

 در ادامه گزارش مختصری از اقدامات بسیج سازندگی در سال 97 توسط مسئول بسیج سازندگی ارائه گردید و قرار شد در سال98 تعداد 23 گروه جهادی در قالب 2000 نفر اردوی جهادی یکروزه 800 نفر اردو جهادی 7 روزه بیش از 300نفر اردو های جهادی اقشار انجام شود. لازم بذکر است بسیج جامعه پزشکی در قالب اعزام 5 ویزیت رایگان به مناطق محروم بسیج حقوقدانان در قالب اعزام 12 کارگاه حقوقی و بسیج ادارات در قالب میز خدمت خدمت رسانی خود را به مردم محروم ایفا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: