پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۶:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
به همت کانون بسیج اساتید شهرستان جهرم صورت گرفت:
سرهنگ دوم پاسدار احسان شعبانپور مسئول کانون بسیج اساتید و مهندسین جهرم، در حاشیه این تور صنعتی، از مسئولین آن شهرستان، ایجاد اشتغال پایدار رابرای جوانان شهرستان مطالبه نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، اولین تور گردشگری و بازدید اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی، دانشگاه آزاد، پیام نور و اندیشه شهرستان جهرم، به همت کانون بسیج اساتید آن شهرستان، برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار احسان شعبانپور، مسئول کانون بسیج اساتید و مهندسین جهرم، اظهار داشت: چهل نفر از اساتید و مهندسین بسیجی از پروژه های صنعتی انتقال و تصفیه آب سد سلمان فارسی به جهرم، کارخانه پلی اتیلن و نیروگاه سیکل ترکیبی بازدید به عمل آوردند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان جهرم در زمینه کشاورزی و صنعت در جنوب فارس، از مسئولین شهرستان و همچنین ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خواست: زمینه فراهم شدن اشتغال پایدار جهت جوانان شهرستان را، با فراهم نمودن زمینه اجرای طرح های زود بازده، میان مدت و بلند مدت صنعتی و کشاورزی ایجاد نمایند.

سرهنگ دوم پاسدار احسان شعبانپور از دستگاههای اجرایی دولتی در زمینه های مختلف، درخواست نمود تا از توان مهندسان و اساتید بسیجی در زمینه اشتغالزایی و حمایت از ابتکارها و خلاقیتهای ایشان به صورت عملی وارد شوند.

وی با بیان اینکه جوانان جهرمی استعداد و شایستگی زیادی دارند همانطور که در ابتدای انقلاب، در جنگ هشت ساله و دفاع از حریم آل الله ثابت نموده اند، از مسئولین خواست تا با حمایت واقعی از کارآفرینان بسیجی، آنچه را محق و مستحق ایشان است به آنان بدهند.

مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان جهرم ضمن یادآوری بصیرت ولایی و حضور همیشه در صحنه مردم شهرستان در دفاع از حریم و اصول انقلاب اسلامی، مسئولین را از سیاسی کاری و سیاست زدگی پرهیز داد و گفت: مردم عملکرد همه ما را می بینند و در موقع خود از آن تقدیر یا محاسبه کشی و مطالبه گری می نمایند. 



نام:
ایمیل:
* نظر: